Belzon Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 når jeg logger på WoW låser maskinen seg i slutten av load-screen 9 av 10 ganger, noen ganger klarer jeg å Ctrl-del -> avslutt oppgave, andre ganger fryser den helt. i uTorrent og limewire låser den seg også, ofte! har kjørt memtest, Temp tester ved høy belastning (uten noe nevneverdig høye temperaturer) og alle driverne fungerer godt (ifølge windows). jeg kjører vista 64B med 4gb ram, nVidia gt9600 560Mb ram (XfX) of XfX geforce hovedkort(husker ikke nr i farta) AMD dual 6000+ prossesor. har tenkt på om det kan være nettverkskortet som ikke vil være stabilt i vista, men virker rart dette også. bortsett fra disse 3 (men grusomt irriterende) pronlemene fungerer maskinen som en drøm. noen som har noen innspill på hva det kan være som fucker med den? takker på forhånd for svar! belz Lenke til kommentar
Belzon Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 når jeg logger på WoW låser maskinen seg i slutten av load-screen 9 av 10 ganger, noen ganger klarer jeg å Ctrl-del -> avslutt oppgave, andre ganger fryser den helt. i uTorrent og limewire låser den seg også, ofte! har kjørt memtest, Temp tester ved høy belastning (uten noe nevneverdig høye temperaturer) og alle driverne fungerer godt (ifølge windows). jeg kjører vista 64B med 4gb ram, nVidia gt9600 560Mb ram (XfX) of XfX geforce hovedkort(husker ikke nr i farta) AMD dual 6000+ prossesor. har tenkt på om det kan være nettverkskortet som ikke vil være stabilt i vista, men virker rart dette også. bortsett fra disse 3 (men grusomt irriterende) pronlemene fungerer maskinen som en drøm. noen som har noen innspill på hva det kan være som fucker med den? takker på forhånd for svar!belz Bump Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå