Økotufs Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det hender at når jeg skyter inne i "ligg" så ser det ut som 2 skudd når det egentlig er 5. Derfor er det best å skyte på elektronikk Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 16. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2008 Ble irritert engan det skjedde, og mistet alle skudda:( Var like før jeg skulle slå til han som tolket, hehe Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Hvor ofte trener folk her? Jeg trener bare en gang i uka, pluss evt. stevne. Har egentlig fått inntrykk av at det er litt lite, men det har nå blitt sånn Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Samme her, prikk likt som deg.... Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Oja, jeg får 4,- per skudd jeg.. Men jeg viste ikke om det jeg hehe. 4 kr pr. skudd er veldig veldig billig hvis du snakker om 6,5. Virker som du allerede blir sponset endel mer enn meg Jeg bare sponset med 22. skuddene, siden jeg presser mine egne kuler. Men hvis jeg slutter å presse mine egne, kan jeg ta i bruk lagets rabatt. Jeg kan ikke noe om skyting men hva er å presse dine egene kuler? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Oja, jeg får 4,- per skudd jeg.. Men jeg viste ikke om det jeg hehe. 4 kr pr. skudd er veldig veldig billig hvis du snakker om 6,5. Virker som du allerede blir sponset endel mer enn meg Jeg bare sponset med 22. skuddene, siden jeg presser mine egne kuler. Men hvis jeg slutter å presse mine egne, kan jeg ta i bruk lagets rabatt. Jeg kan ikke noe om skyting men hva er å presse dine egene kuler? Det er og lage sine egne kuler og ladninger med gamler hylser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå