Gå til innhold

w980i vs. z770i

klxm

Anbefalte innlegg

Jaja, så var det på an igjen - på jakt etter ny telefon :whistle: Og som vanlig er det ikke bare èn jeg har lyst på, men to. Egentlig er jeg Nokia fan, men de har ingen fornuftige "kamshell" mobiler på markedet. Derfor har jeg sett på SE sine telefoner.

Jeg har fått øye på og ikke minst sansen for w980 og z770. Men jeg greier ikke helt bestemme meg for hvilken av de to jeg har mest lyst på :roll:

Det jeg sier til meg selv er at jeg bruker ikke mobilen som walkman(det har jeg ipod til), og w980i blir jo reklamert som en walkman mobil. I motsetning blir z770`n reklamert som en slags "epost mobil", for å si det på den måten. Personlig synest jeg w980 ser penere ut (og er kanskje en smule mindre) enn z770. Men så er det jo prisen da. z770 får du jo for bare 1900,- på nett. Mens w980 er betraktelig dyrere, over 3400,- u/ab. (Jeg kjøper ikke med ab, bare så det er sagt :thumbup: ) Og det er egentlig prisen som hindrer meg i å kjøpe w980`n.

Men bortsett fra at w980 er en walkman mobil tvers igjennom, er der noe mer som tilsier at denne mobilen skal vere så mye dyrere enn z770 ? :cool:

Og har noen erfaringer fra desse to mobilene ? :D:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...