Kenny™ Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Sååå... Jeg satt og kjedet meg i går og gikk opp og vandret rundt i huset. Jeg kom over en sånn hår-bleke-duppe-ditt-krem-saus-ting og jeg tenkte, "Tja... Hvorfor ikke?". Så langt, så godt. Men jeg var dum nok til å stikke ned igjen og spille, jeg endte opp med å ha den guffa i håret i 45 minutter. Nå har jeg ikke blondt hår, det er GULT! Men det jeg egentlig lurte på var, er det none som vet hvordan jeg kan få det mer platinablondt nå? Det ser ihvertfall bedre ut enn det jeg har nå. Jeg har ikke noe særlig lyst til å farge det i en mørk farge, så platina er liksom det nærmeste jeg kommer. xD Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Haha, du må være en utrolig spontan person Kanskje det funker å bare .. farge det blondt? Med no blekingsmiddel ... Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Det er jo det jeg gjorde i går! xD Og ja, jeg er en spontan person. Jeg gjør støtt og statig noe dumt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Skinn av deg håret. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg vet ikke jeg, jeg ser nazi ut allerede. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Blir jo mye stiligere med litt skinnings : P Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 å skifte farge heelt er jo en prosess i seg selv så prøv å farg det blondt flere ganger så blir du nok et lite platinablondt ludder skal du se Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Stakkars deg da:D er helt enig me mrjazz prøv og farge det flere ganger. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Tja... Men jeg vil ikke se ut som en tøs heller da... xD Farge det flere ganger? Høres ut som en idé, takker =) EDIT: Fant ut at jeg hadde igjen mer fra igår, så jeg tok i resten nå. Endret 27. november 2008 av Kenny™ Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Denne kan bli spennandes Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Pics or it didn't happen Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Pics or it didn't happen +1! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 farge flere ganger er det beste, si ifra åssen det blei med resten fra i går og følg instruksjonene denne gangen Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 27. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Det ble ikke så veldig mye bedre egentlig, kanskje litt... Har ikke kamera for de som ville ha bilder. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Pass på at håret ikke faller av nå da Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 29. november 2008 Rapporter Del Skrevet 29. november 2008 tror ikke det vil blir noen fare, hvis du virkelig vil ha det fint igjen kan du jo bare gå til frisøren og få det farget Ps: med farget hår kommer det ettervekst som vil si at når håret begynner å gro litt ser du den gamle fargen din i røttene noe som ikke ser veldig lekkert ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå