Heine M Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hei, jeg lurte på om jeg kunne skrive en ganske enkel kode, som gjør at når du åpner .bat - fila, så "klikker pc`n selv" en rekke valgte taster etter hverandre? Hvordan skrive en slik kode??? Endret 27. november 2008 av Heine M Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Hmmm, dette var det ikke så mange som kunne... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Bat filer kan ikke gjøre det alene. Du må finne et program. kan du selv være Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 . Noe slikt program? Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 vbscript og sendkeys kommandoen fungerer som regel bra til dete. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Ok, men hvordan skal koden være i et vbscript da? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 1. Du lærer deg VBScript 2. Du skriver et script som gjør det du vil Eller eventuelt 1. Du venter til noen ikke blir fornærmet over at du vil de skal gjøre en fullstendig utakknemlig jobb gratis for deg 2. Kopierer koden de var så snille og skrev for deg fordi du ikke gadd å sette deg inn i det selv. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 D trur jeg jeg velger "Eventuelt 2" Lenke til kommentar
Heine M Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Litt ut av temaet her, men er det mulig å brenne en snarvei, altså en navn.lnk på cd? Jeg har prøvd å lage en cd med nero, men når jeg legger den til for å brenne den, så brenner den navn.exe filen snarveien går til isteden. Noen muligheter? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skjønner godt hvorfor den gjør det egentlig. Filbanen kan jo være forskjellig på forskjellige datamaskiner. Du kan eventuelt lage en batch fil, da er det bare å dytte hele filbanen inn i en tekstfil og bytte extension til .cmd eller .bat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå