Nissen Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Problemet er at prosessoren ikke vil kjøre på raskere enn 1300MHz. Når jeg stiller prosessoren opp til det den skal kjøre på (1800MHz) så restarter datamaskinen seg når den skal begynne å laste opperativsystemet. Hva kan være galt? Mvh Nissen Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 vest du har en XP1800+ så skal den kjøre på 1,53, men eg antar at du har en XP2200+ og stille FSBen opp tel 133MHz så låse han seg??? Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 Ja, jeg har en XP 2200+, sorry, glemte å skrive det... Mvh Nissen Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 sett opp fsb'en fra 100-133 mhz. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Jeg har prøvd å sette opp FSBen til 133, men da går det bare an å boote WinXP i sikkerhetsmodus. Visst jeg prøver å boote i vanlige windows, så restarter datamaskinen seg. Jeg har sett på Windows update at det ligger en driveroppdatering til prosessoren. Kan det være at jeg trenger en ny driver til prosessoren?? Btw: det går ikke an å laste ned denne driveren pga. at når du skal godta lisensavtalen kommer det fram "Siden kan ikke vises". Mvh Nissen Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg har prøvd å sette opp FSBen til 133, men da går det bare an å boote WinXP i sikkerhetsmodus. Visst jeg prøver å boote i vanlige windows, så restarter datamaskinen seg. Jeg har sett på Windows update at det ligger en driveroppdatering til prosessoren. Kan det være at jeg trenger en ny driver til prosessoren?? Btw: det går ikke an å laste ned denne driveren pga. at når du skal godta lisensavtalen kommer det fram "Siden kan ikke vises". Mvh Nissen prøv å sett Fsb til 125 ..........Kan være Ram eller liknende som er av dårlig kvalitet, hender faktisk at di ikke klarer og kjøre på de hastihetene di selger som...test det skader ikke Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Du trenger ikke den driveren. Den legger bare til Barton støtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå