Tommelom Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har nettopp kjøpt med Logitech X-540 og gledet meg til å få skikkelig surround i Fallout 3. Men den gang ei. Jeg klarer kun å få lyd i stereo på to høytalere. Jeg går inn på "Lyd" på kontrollpanelet og på konfigurer. Der får jeg lyd når jeg trykker på høyre og venstre front (men med skurring og klikking). De andre tre pluss sub gir ikke et knyst. Jeg har valgt 5.1 i Creative Audi console. Nyeste driver er installert. Jeg tenkte kanskje det var audigy'en og creatives tvilsomme drivere som køddet. Koblet derfor høytalerne til Soundmax-kortet som innbygget på mitt Asus P5B Deluxe. Men jeg fikk eksakt samme resultat, så jeg regner med at det er Vista som kodder til noe her. Jeg klarte så vidt å få lyd på alle høytalerne én gang, men da var det bare hakking og fikk for det meste feilmelding med at "Avspilling av lyd mislyktes" når jeg trykket på høytalerikonene under Lydkofigurasjoen. Selvsagt nullreaksjon på annet enn stereo i spill også. Har noen et svar? Bittert å ha kjøpt fine, nye høytalere og ikke få brukt mer en to av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå