Gå til innhold

Forslag til fjerning av spoiler-ikon.

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette ikonet helt til høyre i spoiler-tags er forferdelig stygt og utydelig. Jeg ser virkelig ikke grunnen til dette ikonet, som både er i veien, og attpåtil ikke ser bra ut en gang. Mitt forslag er at vi fjerner dette ikonet, da det ikke har noen funksjon, er stygt og helt unødvendig. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bilde av Helan og Halvan (Laurel and Hardy) ;)

Såvidt jeg kan huske er det en standard i IPB, og når vi hadde spoilertags uten denne standarden før, ble forumet mer ustabilt. Grunnen til at dette bildet vedvarer er nok derfor ytelsesproblematikk. Mulig jeg tar feil ettersom jeg ikke er i drift.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er jo Helan og Halvan som står og hysjer. Synes de er temmelig så flotte jeg.

Laurel+and+Hardy.jpg

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
For min del tenker jeg bare på bildet... Men hvordan blir noe egenprodusert hvis de ikke eksisterer? Fjerner man bilder, er det jo ingen ting der. Eller må hele koden omprogrammeres?

Vi hadde en spoilertag for noen år siden som var helt ren, altså uten bilder. Denne ble byttet ut med spoilertagen med Helan og Halvan, av driftsmessige årsaker som jeg har nevnt tidligere. Obs: Dette er tatt fra hukommelsen, og hukommelsen er ikke alltid en venn.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...