Gå til innhold

MSI brenner

Anbefalte innlegg

For ca en uke siden bestilte jeg en 52x brenner-->

http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=12...b58a16b739b18ed

fra Pcutstyr.no. Den kom i forgårs. Jeg bestilte den bulk (ingenting følger med). Problemet mitt kom da jeg satte den i, ble den registrert som ATPI cd-rom eller noe sånt. Det står at det er en CD-rw brenner i My computer, og den leser cder helt fint, men når det kommer til tomme CD-r plater, vil den ikke. Det kommer en beskjed som er slik: G: is not acessable, incorrect function. Har prøvd med nye drivere, suttet den på en annen ide kabel, 3 forskjellige brenneprogrammer, men ingen av dem finner brenneren. Er det noe galt med den? Hjelp meg er dere snille :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har jo prøvd med 3 forskjellige brenneprogram, men de detecter ikke brenneren...  :evil: Jaja... får vel bare snakke med pcutstyr og sende den inn igjen...  :x

Ta å last ned siste version av ahead nero (nero.com) og se om det hjelper.

De nye 52 brennerene er ikke alle brennerprogram som kan bruke/finne de uten de siste oppdateringene.

Lenke til kommentar
Har jo prøvd med 3 forskjellige brenneprogram, men de detecter ikke brenneren...  :evil: Jaja... får vel bare snakke med pcutstyr og sende den inn igjen...  :x

Ta å last ned siste version av ahead nero (nero.com) og se om det hjelper.

De nye 52 brennerene er ikke alle brennerprogram som kan bruke/finne de uten de siste oppdateringene.

Oki... Laster ned Nero 5.5 med en gang jeg kommer hjem :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...