Cursio Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 For ca en uke siden bestilte jeg en 52x brenner--> http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=12...b58a16b739b18ed fra Pcutstyr.no. Den kom i forgårs. Jeg bestilte den bulk (ingenting følger med). Problemet mitt kom da jeg satte den i, ble den registrert som ATPI cd-rom eller noe sånt. Det står at det er en CD-rw brenner i My computer, og den leser cder helt fint, men når det kommer til tomme CD-r plater, vil den ikke. Det kommer en beskjed som er slik: G: is not acessable, incorrect function. Har prøvd med nye drivere, suttet den på en annen ide kabel, 3 forskjellige brenneprogrammer, men ingen av dem finner brenneren. Er det noe galt med den? Hjelp meg er dere snille Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Prøv å oppdatere brennerprogrammene dine. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Har jo prøvd med 3 forskjellige brenneprogram, men de detecter ikke brenneren... Jaja... får vel bare snakke med pcutstyr og sende den inn igjen... :x Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Oki... skal ringe i dag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har jo prøvd med 3 forskjellige brenneprogram, men de detecter ikke brenneren... Jaja... får vel bare snakke med pcutstyr og sende den inn igjen... :x Ta å last ned siste version av ahead nero (nero.com) og se om det hjelper. De nye 52 brennerene er ikke alle brennerprogram som kan bruke/finne de uten de siste oppdateringene. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Har jo prøvd med 3 forskjellige brenneprogram, men de detecter ikke brenneren... Jaja... får vel bare snakke med pcutstyr og sende den inn igjen... :x Ta å last ned siste version av ahead nero (nero.com) og se om det hjelper. De nye 52 brennerene er ikke alle brennerprogram som kan bruke/finne de uten de siste oppdateringene. Oki... Laster ned Nero 5.5 med en gang jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Lasta ned nero 5.5.90 web install. Funka ikke da heller... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Er det et hardware problem? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Sjekk om det fins ny Firmware på MSI's sider, start her www.msi.com.tw Prøv å kjøre Windows update. Hva slags OS kjører du? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 La inn ALLER siste versjon av Nero 5.5.10.20, og da funket alt! Takk alle sammen! :smile: Lenke til kommentar
mnordbye Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 hvor lasta du ned den siste versjonen av nero? har hatt akkurat samme problem... Lenke til kommentar
mnordbye Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 glem det, jeg fant det på www.nero.com... selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå