mortimeir Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hei. Nettopp kjøpt meg Xbox 360 pro. Koblet meg på live og lastet ned mediaoppdatering, slik at jeg får til å spille av filmer greit fra usb-penn, ext hd. Men klarer ikke å spille av *.srt undertekst, noe den gjør automatisk ved bruk av media player på pcen. Forsøkt å funnet ut av dette selv med å lete rundt på nettet. Forøvrig, hvordan får jeg/kan jeg laste over feks mp3 eller en video snutt over til harddisken på xboxn? Hjelp mottas med stor takk. Endret 27. november 2008 av mortimeir Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Du må ha filene i mp4. Wmw støtter ikke srt. Edit: eller, det kan hende det ikke er problemet. SRT fila må hete AKKURAT det samme som videofila. Da går det nok. Endret 27. november 2008 av Alompi Lenke til kommentar
mortimeir Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Du må ha filene i mp4. Wmw støtter ikke srt. Edit: eller, det kan hende det ikke er problemet. SRT fila må hete AKKURAT det samme som videofila. Da går det nok. *.srt har samme navn, ikke det. Har nå fått xboxn i nettverk med laptop. Forsøker å streame, men finner ingen filer.. Må de ligge på en spesiell plass? Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er jeg ikke helt sikker på, iom at jeg bruker minnepennen min når jeg skal se film på xboxen. Men stream-programmet har kanskje en spesiell mappe hvor du skal legge stream filene i? Men husk at 360 ikke støtter avi. Lenke til kommentar
mortimeir Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Det er jeg ikke helt sikker på, iom at jeg bruker minnepennen min når jeg skal se film på xboxen. Men stream-programmet har kanskje en spesiell mappe hvor du skal legge stream filene i? Men husk at 360 ikke støtter avi. Har installert WMP 11 og funnet pcen i nettverket. Den er koblet til ok. Men på video og music library no files found...Prøvd å lagt dem til i playlista til media player, men skjer ingen ting... skal vel finne det ut Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Men husk at 360 ikke støtter avi. Husk at den STØTTER .avi Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har installert WMP 11 og funnet pcen i nettverket. Den er koblet til ok. Men på video og music library no files found...Prøvd å lagt dem til i playlista til media player, men skjer ingen ting... skal vel finne det ut Du må legge til filene i biblioteket. Lenke til kommentar
mortimeir Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Får per nu til: Se video fra usb-penn, fra ekstern harddisk, streame fra pc via mediaplayer 11 til xbox helt glimrende, men får ikke subtitles. Ser for det meste filmer som bruker *.srt til subs. Der ligger problemet. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Men husk at 360 ikke støtter avi. Husk at den STØTTER .avi Siden når? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) siden november 2007 edit. lastes ned fra xbox live.... Endret 27. november 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) xbox 360 støtter ikke subtitles via .srt filer. må du ha undertekster må du bruke f.eks tversity, 360transcode eller orb. disse er pc programvare og streamer dine filmer med kodeks fra pcen, også vobsub. Endret 27. november 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har installert WMP 11 og funnet pcen i nettverket. Den er koblet til ok. Men på video og music library no files found...Prøvd å lagt dem til i playlista til media player, men skjer ingen ting... skal vel finne det ut Skal vi se, åpne utforsker å dra filene til "My Shared Videos/Music/Pictures)" mappene. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) man kan også legge til de mappene som filene allerede befinner seg i. wmp11, bibliotek, flere alternativer, overvåk mapper, legg til Endret 27. november 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Fant ein guide på nett som forklarte korleis du delte videoer fra PC med tversity og får subtitles til ved å fikse litt på innstillingene i ffdshow.. Men husker ikkje kva eg må google for å finne den guiden. Men, det fungerer uansett med tversity. Kan gå litt tregt å streame då, mind you. Her har PS3 ein klar fordel, siden subs støttes (om enn ikkje srt, men det er kjapt å fikse videoer med subs fra srt-filene). Endret 27. november 2008 av sagosen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå