Gå til innhold

Xbox 360, undertext filmer

mortimeir

Anbefalte innlegg

Hei.

Nettopp kjøpt meg Xbox 360 pro. Koblet meg på live og lastet ned mediaoppdatering, slik at jeg får til å spille av filmer greit fra usb-penn, ext hd. Men klarer ikke å spille av *.srt undertekst, noe den gjør automatisk ved bruk av media player på pcen. Forsøkt å funnet ut av dette selv med å lete rundt på nettet.

Forøvrig, hvordan får jeg/kan jeg laste over feks mp3 eller en video snutt over til harddisken på xboxn?

Hjelp mottas med stor takk.

Endret av mortimeir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Alompi skrev:
Du må ha filene i mp4.

Wmw støtter ikke srt.

Edit: eller, det kan hende det ikke er problemet. SRT fila må hete AKKURAT det samme som videofila. Da går det nok.

*.srt har samme navn, ikke det. Har nå fått xboxn i nettverk med laptop. Forsøker å streame, men finner ingen filer.. Må de ligge på en spesiell plass?

Lenke til kommentar
  Alompi skrev:
Det er jeg ikke helt sikker på, iom at jeg bruker minnepennen min når jeg skal se film på xboxen. Men stream-programmet har kanskje en spesiell mappe hvor du skal legge stream filene i?

Men husk at 360 ikke støtter avi.

Har installert WMP 11 og funnet pcen i nettverket. Den er koblet til ok. Men på video og music library no files found...Prøvd å lagt dem til i playlista til media player, men skjer ingen ting... skal vel finne det ut

Lenke til kommentar
  mortimeir skrev:
Har installert WMP 11 og funnet pcen i nettverket. Den er koblet til ok. Men på video og music library no files found...Prøvd å lagt dem til i playlista til media player, men skjer ingen ting... skal vel finne det ut

Du må legge til filene i biblioteket.

post-34143-1227803611_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  Sitat

Skal vi se, åpne utforsker å dra filene til "My Shared Videos/Music/Pictures)" mappene.

Lenke til kommentar

Fant ein guide på nett som forklarte korleis du delte videoer fra PC med tversity og får subtitles til ved å fikse litt på innstillingene i ffdshow.. Men husker ikkje kva eg må google for å finne den guiden.

Men, det fungerer uansett med tversity. Kan gå litt tregt å streame då, mind you. Her har PS3 ein klar fordel, siden subs støttes (om enn ikkje srt, men det er kjapt å fikse videoer med subs fra srt-filene).

Endret av sagosen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...