johome Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har lastet ned noen videoer fra You tube. Formatet er FLV. Er det noen som vet om et program som spiller av FLV filer ? Lenke til kommentar
pixl Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har lastet ned noen videoer fra You tube. Formatet er FLV. Er det noen som vet om et program som spiller av FLV filer ? Gooogle it Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) GOM media Player vet jeg spiller av FLV filer. Tar jeg ikke feil, så skal også VLC spille av denne type fil. Endret 27. november 2008 av Svenni212000 Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Gooogle it Jeg har kanskje formulert meg litt dårlig her. Har forlengst Googlet og funnet flere spillere. Burde nok heller spurt etter "anbefalte" FLV playere. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Installer VLC mediaplayer så vil du aldri ha behov for å spørre om sånt igjen. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 VLC tar ikke alle flv-filer og har en tendens til å krasje med flv. Prøv Applian FLV Player: http://www.applian.com/flvplayer/download_flv_player.php Eller Adobe Media Player: http://www.adobe.com/products/mediaplayer/ Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 VLC tar ikke alle flv-filer og har en tendens til å krasje med flv. Jeg har aldri hatt problemer.. VLC eier rett og slett. Du burde skaffe deg det. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har aldri hatt problemer.. Det betyr ikke at ikke andre har hatt det. VLC eier rett og slett. Du burde skaffe deg det. VLC er bra det, men det fungerer altså ikke med alle flv-filer. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg liker denne. FLV Player 2.0 Er gratis også. Edit: Og jeg har selv problemer med VLC og FLV. Endret 28. november 2008 av sedsberg Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Det er samme som Applian FLV Player som er linket til tidligere. Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) VLC tar ikke alle flv-filer og har en tendens til å krasje med flv. Prøv Applian FLV Player: Da har jeg prøvd denne spilleren som funker bra. Litt uvant med at det for hver sang som spilles kommer opp et nytt vindu : Spiller du 10 sanger kommer det opp 10 vinduer... Endret 28. november 2008 av johome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå