zevres Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hey, eg har hatt et problem som eg ikke har greid og løyse men nå har eg funnet problemet men så er det et annet problem der igjen uheldig vis, og eg har realtek og de var greit og alt det der men nå er Realtek HD audio manager vekk hvordan kan eg få det tilbake? tenkte på og laste det ned men har ikke vert helt sikre på dem om de er realtek sine eller noe annet så derfor spør eg her. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du kan jo først prøve å ta systemgjenoppretting til et tidspunkt du vet du hadde det ... Lenke til kommentar
zevres Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) hva skjer med pcen da? ting som eg har innstalert i etter tid vil det forsvine? Endret 27. november 2008 av zevres Lenke til kommentar
zevres Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 leita litt gjennom der men finner ikke noe om audio mangeren og eg er ikke siker på når den forsvant, har vert borti den før men den dagen eg trenkte den var den vekke, sjekte programfiller fant mapa som het realtek audio manager men den var tom. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja da setter du systemet tilbake til en viss tid og alt vil da stilles tilbake slik det var på det tidspunktet ... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 prøv å installere denne: http://drivers.softpedia.com/get/SOUND-CAR...iver-R163.shtml lykke til Lenke til kommentar
zevres Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 nå har eg innstalert det ka nå? finner ingen ting Lenke til kommentar
zevres Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 hva skal eg gjør når eg har innstalert det? hvor liger programet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå