mushi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Naked weapon hadde mye å velge mellom ^^ Fant faktisk to-tre stykker til hehe. Endret 26. desember 2008 av mushi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nummer 3 var kjempebra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg synes heller ikke den var så alt for dum. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvis de coverene til Naked Weapon er de dårligste han har sett...ja da har han ikke sett mange covere! Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Trenger ikke si så mye. Coveret suger like mye som filmen. Hallo? Genialt cover til en genial film! Er nok uenig medd begge disse påstandene. Det coveret er bare robot versjonen av de vanlige (og stygge) "floating heads" coverene. Dette derimot er et bra cover: Sorry for sitering av bilde. Men er ikke det litt episk? Når det er i samme stil som Crysis! Dette er en genial og drit morsom film. Men koveret viser ingenting som filmen inneholder. Han hjelper de ikke engang før på slutten Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Denne filmen har jeg vanvittig lyst til å se. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Haha, den første til The Mask var helt horribel. Spesielt snakkeboblen fra hunden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Å herre! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg blir irritert hver gang Charterfeber-reklamen kommer.. "For deg som ELSKER syden" ellerno sånt sier jo dem da, hvorfor ikke heller DRA til syden selv enn å se på folk som er i syden? Jeszuz. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg blir irritert hver gang Charterfeber-reklamen kommer.. "For deg som ELSKER syden" ellerno sånt sier jo dem da, hvorfor ikke heller DRA til syden selv enn å se på folk som er i syden? Jeszuz. Hehe, gikk faktisk i klassen med en av de som dukka opp i den serien.. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Filmen er like bra som coveret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg blir irritert hver gang Charterfeber-reklamen kommer.. "For deg som ELSKER syden" ellerno sånt sier jo dem da, hvorfor ikke heller DRA til syden selv enn å se på folk som er i syden? Jeszuz. Hehe, gikk faktisk i klassen med en av de som dukka opp i den serien.. I dated one. Hun var på tv'n hele 4sekunder. Endret 28. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg blir irritert hver gang Charterfeber-reklamen kommer.. "For deg som ELSKER syden" ellerno sånt sier jo dem da, hvorfor ikke heller DRA til syden selv enn å se på folk som er i syden? Jeszuz. Hehe, gikk faktisk i klassen med en av de som dukka opp i den serien.. I dated one. Hun var på tv'n hele 4sekunder. I hated one. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Begger disse dvd covera til Run Fatboy Run er dårlige. Detter coveret er jo utrolig kjedelig. Ser jo ut som en teaser poster. Og her er det bare så forferdelig photoshopa. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Synes også at dem kunne valgt en feit person til rolla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Tror ikke John Goodman hadde kapra Newton Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Tror ikke John Goodman hadde kapra Newton Haha. Den filmen hadde jeg sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå