magnusbe Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Syns han ser blå ut her i Skandinavia jeg ...Oh well, jeg syns Fantomet-tegneseriene er bedre på engelsk og sort-hvitt enn norsk og farger Ja, raud i Tyrkia, blå i Skandinavia. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det verste er jo at slike uber-boring covere fremdeles lages... men Will Smith har jo "The Midas Touch" så det er vel derfor de profilerer ham så sterkt... http://www.imdb.com/media/rm202347520/tt0814314 En film som er så spektakulær visuelt som Children of Men Dårlig cover, dårlig film. Går overhodet ingen steder. Én lang sekvens i hele film som er flott, resten er knapt B-grade-scifi, ville heller sagt C. Trenger ikke si så mye. Coveret suger like mye som filmen. Transformers er da helt okay. Med tanke på utgangspunktet er jo filmen jævlig bra. Boa vs Python Å gud jeg dør av latter.... loool they wanted her body.she wanted their blood. lol aaaaaaaaaahhhh hahaha En så bra film som The Departed Interessant innimellom. Kjedelig 80% av tiden. Dårlig film. Fikk erstatnings-Oscar pga Scorzeze(sp?). Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Ser ikke helt hva La Notte-coveret gjør her menneh. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Enig, den så helt streit ut. -- wut. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen som sa rip-off? Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Mnage kommer vel til å være uenig i meg om dette, men jeg syns TDK-coveret er direkte forferdelig. Jeg elsker filmen, men det coveret var det bare noe feil med. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Det er dårlig ja. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Syns batman tar for liten plass på coveret. Han skulle dekket mye mer av det. Edit: Batman Begins coveret er ganske bra. Endret 16. desember 2008 av ingrid-bergman Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Syns batman tar for liten plass på coveret. Han skulle dekket mye mer av det. Edit: Batman Begins coveret er ganske bra. Enig, som plakat er den veldig kul. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Mnage kommer vel til å være uenig i meg om dette, men jeg syns TDK-coveret er direkte forferdelig. Jeg elsker filmen, men det coveret var det bare noe feil med. Hvilken? det er forferdelig mange av dk plakater. Denne? Personlig liker jeg denne best: Endret 18. desember 2008 av Sunset Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Personlig liker jeg denne best: *snap* Fun fact: Den siste der er fan-laget og ikke en offisiell poster. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Personlig liker jeg denne best: *snap* Fun fact: Den siste der er fan-laget og ikke en offisiell poster. Fun fact: I still like it. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 18. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2008 Dette coveret til The Mask er helt forferdelig. Ser jo ut som en barnefilm. Igjen er posteren mye bedere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den Friday the 13th'en der er jo kul da Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Den Friday the 13th'en der er jo kul da Jeg syntes den var helt forferdelig. Og hvem og hvorfor er det noen som har fjernet det i innlegget mitt over her og ertstattet det med noen prikker?? Makan så frekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå