blob saget Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Skjønner ikke helt hva som er galt med det coveret. Hvis du siktet til bildet jeg postet, så mener jeg at det coveret er så dårlig fordi man ser de dårlige Photoshop-effektene, dårlig animert og heller ikke representativt for filmen. Man ser det er en drittfilm. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Siden det er Criterion-snakk i den andre tråden: Æsj. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Fant dette på et annet forum og måtte bare poste det her Haha... huff... Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Kanskje ikke så dårlig, men den biler har veldig lite med filmen å gjøre! Ozzy osbourne er bare med i filmen i 2 min eller noe, hehe! Endret 3. desember 2008 av Jaukim Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jamen kjære deg Jaukim, Steven Seagal ødelegger jo en hver framside han er på (: Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 http://criterion_production.s3.amazonaws.c...box_348x490.jpg Play Time coveret er fantastisk stilfullt og 100% i tråd med filmen. Det hører overhodet ikke hjemme i denne tråden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg kunne laga bedre på Paint. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg kunne laga bedre på Paint. Det kan så være, men om du hadde hatt den samme kreative ideen til coveret er en annen sak. Det enkle er ofte det beste, om det er gjort stilfullt, og ikke det styggeste, som er poenget med denne tråden, antar jeg. Endret 3. desember 2008 av JerkenovDecoq Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er fint, det. Men fargene kunne helt ærlig vært litt spenstigere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Får av en eller annen merkelig grunn Roald Dahl-assossiasjoner av det bildet... Ugh.. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jeg kan ærlig talt ikke si noe om konseptet egentlig, men estetisk sett er det bare helt forferdelig. Better luck next time, Criterion. Forøvrig, å kalle det coveret stilfult er en skam i ordets forstand. Endret 3. desember 2008 av Badering Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Om Play Time coveret finnes i plakatform, hadde jeg gjerne hengt det på veggen. Fullstendig uten å skamme meg. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg kunne laga bedre på Paint. Skulle likt å sett det. Er enig med de andre som liker det coveret. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Men herre da. Se på typografien og fargene folkens. Gyselig! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Når vi er inne på Tati/Criterion, må jeg si at dette er hakket mer spenstig: Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jamen kjære deg Jaukim, Steven Seagal ødelegger jo en hver framside han er på (: Han ødelegger hver eneste film han er med i og. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Synes ikke han er noe bedre til å synge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå