Jan Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Hva har han i hånden? Og hvorfor sjekker han om han svetter med andre? Fine ledd forøvrig. Endret 28. november 2008 av Jan Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Grusomme cover. Sistnevnte er den største grunnen til at jeg ikke har sett Blues Brothers enda. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg har dette coveret på DVD'en av The Big Lebowski (i tillegg til at jeg har bowlingkule utgaven) Synes det er ett kult cover; Når det gjelder The Rock, så har jeg også ett cover som er langt bedre enn det CypheroN viste; Det der er Criterion utgaven, men DVD coveret jeg har er nesten likt. Ellers synes jeg dette coveret er ganske dårlig sammenlignet med det mest kjente; Endret 28. november 2008 av mjau Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Trenger ikke si så mye. Coveret suger like mye som filmen. Hallo? Genialt cover til en genial film! Se på det coveret. Herlige farger. Transformers som du ser er på toppen av rangstigen (for å si det sånn) og den lille delen nederst der Awesome! Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Trenger ikke si så mye. Coveret suger like mye som filmen. Hallo? Genialt cover til en genial film! Er nok uenig medd begge disse påstandene. Det coveret er bare robot versjonen av de vanlige (og stygge) "floating heads" coverene. Dette derimot er et bra cover: Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 GoreGalore; se filmen først, så synes du coveret er morsomt! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er nok uenig medd begge disse påstandene. Det coveret er bare robot versjonen av de vanlige (og stygge) "floating heads" coverene. Dette derimot er et bra cover: Det er et bedre cover ja, men det "gamle" er langtifra fælt nok til å kunne plasseres i denne tråden. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det styggeste Transformers-coveret er nok dette: I et øyeblikks galskap kjøpte jeg faktisk det coveret, uten å ha sett filmen tilogmed. 25% rabatt hjalp litt, men den har ingen hedersplass i hylla, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Jeg kan komme med en til. Dette coveret til Mallrats ser jo helt jævlig ut: From the director of Jay and Silent Bob Strike Back ja... Nei, detter coveret her er MYE bedere: Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Dette coveret til Groundhog Day er ikke særlig lekkert. Noen som ser likheten? Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Plakaten er Filmen er Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 En film jeg må få sett snart, men coveret er grusomt: Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Begge to er like laterlige Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Coveret er riktignok ikke like ille som filmen, men det er fælt. Ikke nok med det. Coveret ljuger jo bare om hva filmen handler om. Kan ikke huske å ha sett så mange kamphelikoptre og kriging i byen. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Skjønner ikke helt hva som er galt med det coveret. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Det som kommer opp når man søker på "bad dvd cover" i google. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) they wanted her body. she wanted their blood. lol Endret 1. desember 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) DEN SKAL JEG FÅ TAK I! Edit: Fornøyd nå, CypheroN? Endret 1. desember 2008 av GoreGalore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå