CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Synes å skrive "Aaargh!..." på coveret blir litt i meste laget. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Riktignok ser dvd-coveret bedre ut -- hvor de blant annet har kuttet ut 'arrrgh!'. Brabra cover uansett. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Playboy-hotte Hollywood-bokstaver. Det skal den ha. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 En film som er så spektakulær visuelt som Children of Men, burde skamme seg for å kommet ut med dette coveret: Å herregud - om folk kjøper film basert på omslaget vil dei verta skuffa iaf. tror ikke noen gjør det. Men det er litt mer stas å ha filmer med bra cover enn filmer som har et stygt et. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Stygge covere kan man heldigvis le av, direkte kjedelige covere gjør meg bare lei: Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Edit: Jeg har forøvrig ikke sett Jersey Girl, og dette coveret gjør ikke akkurat at det frister: Klart det gjør, George Carlin er jo utenpå. Visste ikke han var med. Nå blir det å se Jersey Girl snarest, kun pga coveret Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) ??????? Tross at den første var helt jævelig skummel, så ser det ut som nr2 er bare morsom, men tviler! Endret 28. november 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Trenger ikke si så mye. Coveret suger like mye som filmen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nå må ikke ditt personlige hat mot Transformers ta over for fornuften. Det der er absolutt et ålreit cover, med fine farger og robotene som troner over menneskene uten at det blir for tåpelig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Coveret er altså teit fordi det er Transformers på den og Transformers er teite og derfor er også filmen teit. Makes sense. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Transformers-coveret er awesome da, fint med sånn utstående papp på Optimus Prime og greier. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Jeg hater ikke coveret pga at jeg hater filme. Jeg syns bare coveret blir litt for cliche. Endret 28. november 2008 av Disorder Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Cliche ja, si det til dette coveret (No hard feelings, jeg liker The Rock) men.. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Edit: Jeg har forøvrig ikke sett Jersey Girl, og dette coveret gjør ikke akkurat at det frister: Klart det gjør, George Carlin er jo utenpå. Visste ikke han var med. Nå blir det å se Jersey Girl snarest, kun pga coveret Hehe tenkte faktisk akkuratt det samme Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hater American Pie stilen! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gilmore Girls topper nok kransekaka her. OSV. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ikke slik:*American History X* Syns nå ikke at coveret på den norske utgaven er så galt. Men dette var litt trist å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå