Exclusive Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg var akkuratt inne på Hancock på IMDB for og se på dvd coveret og det må være noe av det dårligste jeg har sett. For det første så er jo photoshopinga her helt på tryne. Det ser jo ut som en eller anna ræva DTV film du finne i bunnen av hylla hos dvd butikken din. Og for det andre og viktigste, coveret spoiler jo filmen med en gang! Ikke se på coveret hvis du ikke har sett filmen og har planer om og se den. Jeg fant ikke noen anna tråd for dårlige dvd covere, så hvis du vet om noen fler så er det bare og poste de. Endret 27. november 2008 av Exclusive Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Skremmende fiffige poseringer. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Utrolig oppbrukt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Se7en har desverre et veldig kjipt cover. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Anbefales av Norsk Bowling-forbund, herlig. Mye grelle cover ute og går, men både Seven og Big Lebowski finnes i kulere versjoner. Jeg har de kule versjonene i hylla, men det er fordi jeg er så forbanna tøff. Endret 28. november 2008 av Bob_3 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Skal man så skal man. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Stemmer det, Steffy^^ Leker ikke butikk, heller. Nå skal det sies at jeg også har det grelle Big Lebowski-coveret i hylla også, lukter litt julegave av den. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 En film som er så spektakulær visuelt som Children of Men, burde skamme seg for å kommet ut med dette coveret: Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 En film som er så spektakulær visuelt som Children of Men, burde skamme seg for å kommet ut med dette coveret: Å herregud - om folk kjøper film basert på omslaget vil dei verta skuffa iaf. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det første coveret som ble sluppet på Amazon: Siden har vi heldigvis fått: Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Æsj, hva slags skitne ting er det Jackman hvisker i øret hennes? Edit: Jeg har forøvrig ikke sett Jersey Girl, og dette coveret gjør ikke akkurat at det frister: De har til og med lurt med Kevin Smith oppe i hjørnet, der han tydeligvis ler av hvor fælt det hele ser ut. Endret 28. november 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fra stygge Til fantastiske Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Episke filmer bør ha episke cover. Eksempel: Ikke slik: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er mye tøffere, Kontorstol ^.^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) FMJ-coveret (edit: som kontorstol postet) ser ut som den er til en film fra 90-tallet. Coveret burde være litt representativt for hva man får. FMJ burde uansett alltid ha det ene coveret det alltid har hatt, som er en like stor del av imaget til filmen som selve filmen. Endret 28. november 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Postet dette tidligere i en annen tråd, men det passer nok bedre her. Return of the Killer Mutant Snowman!: Japseversjon av Army of Darkness: Siste er riktignok en plakat. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Plx. Attack of the Killer Tomatoes har råtøft cover. Mye bedre enn filmen i seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå