marama Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Skal kjøpe meg en wii. tenkte å kjøpe fra en lokal butikk for 2499.- blir ca det samme om jeg bestiller på nett å må betale frakt i tillegg.. men det jeg lurer på, tror disse konsollene som er hos den lokale butikken har værdt i butikken en god stund, kanskje ett år også.. er det forskjell på de å de som er produsert nylig? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 nei, skal ikke være noe forskjell.. Lenke til kommentar
marama Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 ok, takker Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) de nye wiiene har annen motherboard, og forbedrett wifi, bluetooth, og kontrollen som følger med er bedre.men bortsett fra det så er alt helt likt når det gjelder å spille. + bortsett fra kvaliteten og B-triggeren (og Z) så er det ikke store forskjellen på kontrollene. åja, jo, nye wiier får wiisport 1.2 hvor boksespillet har litt bedre detection, kameraet er litt høyere oppe i.. alle (tror jeg) spillene og ikonene og bildene i menyene er byttet ut for å promote den gummi-tingen rundt kontrollen. men alt i alt er det VELDIG liten forskjell mellom gammel og ny wii. med mindre du har tengt til å bruke wiimoten som mus for pcen og kanaliserer via selve wiien, da kan ny wii være en fordel. Endret 30. november 2008 av aria-sama Lenke til kommentar
klavierdreams Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) aria-sama, du glemte å si at de nye Wii-ene også lager mindre støy! x) Men takk for infoen, for det var mye av det du sa jeg ikke visste om de nye. Selv har jeg den gamle. Endret 5. desember 2008 av ITWT4Ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå