Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Skal ikke si hva en jente i klassen fant på under klassetur for noen måneder siden, godt beruset Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Skal ikke si hva en jente i klassen fant på under klassetur for noen måneder siden, godt beruset Du har sagt litt, nå må du fullføre. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har du sagt a må du si b. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Ja, jeg brandt meg der... Fant ut at det ikke er ulovlig å drikke alkohol, men uansett hvordan du skaffer deg det, må noen gjøre et eller annet ulovlig i prosessen for å få tak i det hvis du er under 18.Uansett, skjønner ikke poenget med å drikke. Joda, man blir rusa, men det smaker dritt, du oppfører deg idiotisk, og du drikker stort sett for å være blandt de "kule". Gi meg én eneste god grunn til å drikke, så skal jeg holde kjeft resten av denne tråden. Så nok en gang, IKKE DRIKK!!! Det kommer ingenting godt utav det. Snakk for deg selv, jeg har det minst 10 ganger morsommere i fylla uannsett, fordi ting blir automatisk mer morro, mulig noen kan ha det like morro uten å drikke, men jeg vet at jeg er ikke en av dem, og heller ikke mange andre. Man kan finne det stadiet der man ikke spyr, og samtidig ikke er brisen, og det finnes faen meg ikke no bedre tilstand enn det! Klart noe av det smaker dritt, men ikke alt, og ja man kan gjøre mye idiotisk også, men alikevell hadde ikke et liv uten fyll blitt det samme, og jeg synes bare synd på deg hvis du ikke skjønner det. Og jeg må si du må være litt smånerd hvis det er grunnen din til å ikke drikke. Endret 30. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Ja, jeg brandt meg der... Fant ut at det ikke er ulovlig å drikke alkohol, men uansett hvordan du skaffer deg det, må noen gjøre et eller annet ulovlig i prosessen for å få tak i det hvis du er under 18.Uansett, skjønner ikke poenget med å drikke. Joda, man blir rusa, men det smaker dritt, du oppfører deg idiotisk, og du drikker stort sett for å være blandt de "kule". Gi meg én eneste god grunn til å drikke, så skal jeg holde kjeft resten av denne tråden. Så nok en gang, IKKE DRIKK!!! Det kommer ingenting godt utav det. Snakk for deg selv, jeg har det minst 10 ganger morsommere i fylla uannsett, fordi ting blir automatisk mer morro, mulig noen kan ha det like morro uten å drikke, men jeg vet at jeg er ikke en av dem, og heller ikke mange andre. Man kan finne det stadiet der man ikke spyr, og samtidig ikke er brisen, og det finnes faen meg ikke no bedre tilstand enn det! Klart noe av det smaker dritt, men ikke alt, og ja man kan gjøre mye idiotisk også, men alikevell hadde ikke et liv uten fyll blitt det samme, og jeg synes bare synd på deg hvis du ikke skjønner det. Og jeg må si du må være litt smånerd hvis det er grunnen din til å ikke drikke. Herregud hvor gamle er dere? "det smaker dritt" ? kanskje dere skal prøve noe annet enn å bøffe en skvett av alt dere finner i barskapet til foreldra deres og blande det i en cocktail? men drikke med måte, det mener jeg man får mest ut av, men man må selvfølgelig lære av egne erfaringer. Det finnes ikke noe jeg finner mer usjarmerende enn søple fulle folk. Endret 30. november 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Lomper Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kom på kvelden med 1 flaske tequila. Ta 3 shots, for så å vente litt. Etter dette tar man shots regelmessig for å holde formen oppe. Kommer selvfølgelig an på hvor mye du tåler. Jeg er ikke veldig stor av meg, men allikavel tåler jeg mer enn en som veienr 95 kg og er 190 høy, mens jeg veier 68 kg og er 180. Ikke alltid størrelse som sier hvor mye du tåler Jeg pleier alltid å komme på fester utmattet og skikkelig sulten, i og med at jeg har jobbet 12,5 timen på en lørdag med bare ett måltid, noe som gjør at jeg blir full ganske lett med noen shots tequila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå