Gå til innhold

FBS,multipilier ????

cxzzxc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke stille multiplier siden denne er låst. Og det HKèt du har låser ikke opp autmatisk og en annen ting er at du troligvis har en Palomino så da er du litt låst fast.

Du må nok overklokke med FSB ,men da øker jo AGP og PCI hastighet.

Lenke til kommentar

multiplieren er 12.5(default)

FSB 133

=1660mhz = XP2000+

det er ingen vits i å sette denne multiplieren til noe annet med en XP-prosessor. dersom du skal gjøre det så må du låse opp L1 brua

først. se opskrift på www.overklokking.no . det er litt merearbeid med XP kontra T-bird's

Lenke til kommentar
Du kan ikke stille multiplier siden denne er låst. Og det HKèt du har låser ikke opp autmatisk og en annen ting er at du troligvis har en Palomino så da er du litt låst fast.

Og hva med AGP/PCI lock?

Lenke til kommentar

Og hva med AGP/PCI lock?

Ja?? akkurat? :roll:

Lenke til kommentar

Men da kan eg bare låse opp L1 og så kan eg klokke begge ???

Eg har OC den til 143 FBS men ikkje lenger, da blei den ustabil.

Når eg har låst opp stiller eg bare FBS`en opp og multilier`en ned,,, ikke sant ??

Lenke til kommentar

Og hva med AGP/PCI lock?

Det er en fin feature det ,men det kortet vi snakker om er et KT333 kort og etter det jeg vet så har ikke det kortet en slik funksjon så hvorfor kommer du med den forbanna irellevante utalelsen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...