Jext Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har ventet på dette nostalgikicket av et spill ganske lenge nå, og fikk endelig satt meg litt ned med det i går. Bare spillet starter blir jeg liten tass igjen som sitter og kjemper om å være mester i dette fantastiske slossespillet. Spilte det bare litt i går siden jeg venter på en Hori EX 2 Arcade Stick fra Amazon for å spille dette samt Street Fighter 4 når det kommer. Noen andre som har kjøpt dette spillet? Noen tanker om grafikken og spillbarheten kontra originalen? Det eneste jeg har å si på det er at modellene virker litt "off" i forhold til hitboxene, men dette er jo på grunn av at de har skrapet alle animasjonene og frames fra det gamle spillet og deretter lagt på over 3000 frames av håndtegnet HD goodness. Har ikke fått testet online enda siden jeg ikke drister meg på dette med den forferdelige 360 D-Pad'en, men har lest at det skal være veldig solid. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 For å være ærlig synes eg det er knakandes! Men så er eg blodfan av serien, så klart.. Har ikkje spelt ihjel nåken av spela, og er ikkje spesielt god heller, men fy så moro det er! Liker ein del av dei nye grepa dei har gjort med spesialangrepene, Guile sitt hardeste oppspark (ned 2 sek, opp, spark) er definitivt ein forbedring. Einaste negative eg må sei er at den remixede musikken er langt fra interessann. Ok, introen er bra, men game over-musikken suger balle, og diverse brett i 2-step drum&bass høres berre pinlig ut. Heldigvis kan man beholde originalen der. Lurer på om eg skal gå til anskaffelse av stikke så eg kan få litt skikkelig kontroll, sjølv om eg er mest av alt vant til gamepad. Add meg gjerne, så tar vi oss ein kamp eller to ein gang! Lenke til kommentar
Jext Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Er veldig gjerne med på å spille når jeg får stikka i posten, det blir nok etter helga tenker jeg. Er egentlig overrasket over HVOR dårlig det 360 d-pad'en er å spille med. Føler ikke at jeg har noe kontroll over special moves i det hele tatt. Om du ser etter stikke selv så fant jeg min til ca 400 kr på amazon.co.uk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå