Gå til innhold

Finnes det en stabil og enkel trådløs router som ikke koster all verden?

phax

Anbefalte innlegg

Min søster har i noen år nå hatt denna møkka routeren Linksys WRT54GL, etter anbefaling fra meg... :hrm: Jeg hadde nemlig lest at det skulle være noe av det beste på markedet der og da. Noe jeg virkelig ikke håper stemmer, for en mer ustabil router skal man lete lenge etter.

Nå har den endelig tatt kvelden helt og det er på tide og bytte den ut. Denne gangen vil jeg ikke gå i fella og anbefale noe annenrangs oppkast som gir meg plagsomme telefonsamtaler med sint søster som ikke får det trådløse nettet sitt til og fungere.

Hun vil selvsagt ikke bruke for mye penger på dette heller, bare for å gjøre ting ekstra vanskelig. Så la oss sette en makspris rundt femhundrelappen. Ingen avanserte funksjoner trengs. Bare sålenge den funker med stor F. Skal benyttes sammen med internett fra Canal Digital og deres standard kabel-modem. Stabilitet, stabilitet og ja, stabilitet. Det er de tre stikkordene her.

Noen anbefalinger der ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min søster har i noen år nå hatt denna møkka routeren Linksys WRT54GL, etter anbefaling fra meg... :hrm: Jeg hadde nemlig lest at det skulle være noe av det beste på markedet der og da. Noe jeg virkelig ikke håper stemmer, for en mer ustabil router skal man lete lenge etter

WRT54GL er sykt ustabil uten custom firmware. Har du ikke prøvd å lagt inn en annen, f.eks tomato, dd-wrt, openwrt, etc, så prøv det først. Min ble ihvertfall stabil som et fjell etter jeg la det inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...