chiefo Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har en gammel (4-5 år) Creative Zen Jukebox (eventuelt er det Creative Jukebox Zen) - har gitt slipp på den, men den har mye musikk som jeg har lyst til å overføre til min mobil og data. Problemet er at jeg har rotet bort cd-en med programvaren (manageren) for musikkhåndteringen til spilleren. Dermed får jeg ikke tilgang til musikken, får ikke overført til eller fra spilleren. På Creatives side har jeg vært før, og prøvd å innstalert det jeg fant i rotet - men finner ikke det spesifikke programmet for å koble den opp til maskinen og overføre sanger. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette problemet? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ganske gammel ! sjekket på Creative sin nettside og det stod at service datoen var gått ut. Se link Creative Men du kan alltids prøve og sende en mail til de eller ringe og spørre om du får en bacup!? lykke til med problemet! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Er som sagt bare programvaren, kan jo hende det er andre muligheter -da jeg PC-en ofte finner enheten som er koblet til, men får ikke til å håndtere/finne filene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå