Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tisser blod, ikke urinveisinfeksjon

Kakko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I går kveld oppdaget jeg at jeg tisset blod.

Er du gutt eller jente?

Det kan jo hende (om du er gutt) at du har "forstrukket" svamplegemene i penis. Har gjordt det selv, og det er *VONDT*.

Hvis så er tilfelle, så går det over etter etpar dager, men min lege foreslo å avstå fra sex 3-4 dager. Jadda, veldg lett med ny og villig kjæreste.. :whistle:

Bemerk at det (for meg) ble skikkelig vondt under "akten", og jeg sprutet blod..

Er du jente, *kan* det jo f.ex være sprukket livmor. Nå er jeg ikke så veldig inne på akkurat dette, men min kone forteller at dette også "skal gå over".

Uansett, tror nok det er best å oppsøke gynekolog/urolog.

Lenke til kommentar

Hmm, og ikke urinveisinfeksjon.

Da ligger jo problemet logisk nok "lengere opp".

Som skrevet, jeg er på ganske tynn is når det gjelder "kvinneting", så da får evt de med innovertiss prøve å hjelpe deg. Uansett vil jeg anbefale deg å oppsøke gynekolog.

Bedre å "svelge kameler" og bli frisk enn å la det skure "ubemerket" og kanskje få permanent skade.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hm. Høres litt rart ut at du har vært hos fastlegen og tatt prøver for å sjekke for urinveisinfeksjon, noe det ikke var, og så skjer det ikke noe mer? Burde ikke legen gjort noe, som feks ta flere tester istedet for å sende deg hjem uten noe svar?

Lenke til kommentar

Heisann...

Ikke at jeg har så mye peiling på dette, men det første jeg tenkte var nyrestein. Jeg har akkurat opplevd det samme du forklarer for noen uker siden. (Har skjedd før også) Jeg har ikke fått noe svar fra lege'n ennå, men virker som det kanskje er en liten nyrestein som løsner og "rasper/river" opp i urinrøret...

Jeg gutt vel å merke, og er langt i fra noe ekspert på dette område. Men råd kan jeg gi :) Drikk mye, oppsøk lege med en urinprøve.

Mvh

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...