Nuntun Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hei Jeg spilte AoC fra når det kom ut, og fikk en Demonologist opp til level 50. Men så gikk jeg lei, og sluttet. Nå har jeg funnet ut at litt AoC rundt juletider kansje hadde vært kos, så jeg vurderer å starte igjen. Det jeg lurte på nå er hvordan Demonologists gjør det for tiden. Er de essensielle for raids, og ønsket i grupper? Hvordan gjør de det i pvp, og i pve. Lurte også på hvordan de er i solo questing, grinding, og farming Endret 27. november 2008 av The groke Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Hei! Demonologists gjør det veldig bra for tiden. Når det gjelder PvE og raids så er de veldig godt ønsket, både i lav level og høy. Utrolig god AoE og CC har de også. Noe som også gjøre de gode hvis du skal grinde og levle din character. PvP vil jeg også si de gjør det veldig bra, siden de har fått en del buffs i de siste patchene. Er vel nesten på høyde med Necromancer som for tiden kanskje er litt for OP. Lykke til! Endret 27. november 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 De demoene jeg har møtt har ikke vært i nærheten av Necro i PvP. Det kan ha noe med utvalget av demo-er, men de har nok vesentlig lavere damage. På den andre siden er de nok rimelig morsomme å spille i PvP. Hvis du har en Demo på level 50 så har du mange kule områder foran deg. Hvis du synes det er litt kjedelig å spille Demo, så kan jeg anbefale BS eller HoX. Begge to er melee hybridklasser, noe som fører til frenetisk tastetrykking for å få gjort alt du skal. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Vel, Necromancer er helt enorm nå. Ingenting kan slå en necro i spellweaving. Massiv damage, mange CC-abilities og god AoE gjør de veldig gode i gruppe-PvP. I raids er de på toppen av DPS og veldig nyttige for å instantdrepe minions med shatter. En kan for eksempel ikke få ned Kylliki forholdsvist lett uten minst fire necroer på grunn av shatter. Vi tok ned kylliki med 15 mann, fem av de necroer. Men de er cloth, og de bør passe seg for barbarians og assassins på grunn av god anti cc. Jeg trenger ikke mer enn en kombo med buffs på en necro for å få instant fatality med barbarinnen min. Problemet er å komme seg frem til de før jeg er kake... Per i dag ville jeg helt klart valgt necro fremfor demonologist. Å velge demonologist blir litt som å velge dark templar fremfor guardian :!: Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Hehe okei Jeg har også en necro i level ~25.. Kan ta å spille litt videre med den da når jeg kjøper nytt gamecard Men hva syns dere om spillet generelt nå? Er det store forandringer fra spillets første måned? Og i så fall, hva. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Spillet kræsjer ikke. Melee er enklere. Det er lagt til et helt nytt område fra level 55-63 som ser svært bra ut. Det er færre broken features. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 hmm okei høres bra ut. Hvordan fungerer "jobber" nå? Husker at det ikke var helt optimalt fra starten av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå