SLiks Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jepp, kortet som tok kvelden begynte plutselig å virke igjen.. måtte utnytte det og bestemte meg for å nerde skikkelig:P Jeg fant ut at det er 6 minusgrader ute, og med varmen inne skrudd av og vinduene på vidt gap, termodressen på så skal jeg kose meg noen timer.. Høyeste klokk jeg har boota windows i var 4,5ghz på dette umulige hovedkortet.. nå får vi se om temperaturen kan forandre noe på det... hehehe Edit: håper at to raptordisker i raid0 også kan hjelpe meg litt med personlige rekorder i dag. btw. som man ser på bildet er det nok snus, øl og annet kos for disse timene mens dama er long gone:P SNOW in Tromsø! Endret 27. november 2008 av SLiks Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Ja, da var det personlig rekkord boot i vista:) fortsettelse følger Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Eller ikke.. det ble stopp @ 4,6ghz.. men det er da 0,1 bedre enn jeg har fått til med denne chippen før, så jeg legger meg flat og sier 4,6ghz er min personlig beste med dette oppsettet på luft:) Takker Fluesopp for hjelp til å finne GTLref settings for meg så jeg slapp regnestykket selv. Edit: LEgger ved en super PI score.. den er da ikke så bra siden jeg sitter i vista:( tipper jeg ville vært under 10tallet med xp faktisk.. Prøvde noen runder i 3dmark05 , men har ikke cd-key å det gjør så jeg må kjøre cpu testen for å få noe score. cpu testen kom jeg meg aldri gjennom @4,6ghz.. men fikk noen hærlige runder i grafikk delen. Første test endte rundt 11200poeng, andre test slutta på 4750poeng ca og 3. testen ga meg 15100poeng.. Legger 3dmark disse testene sammen for total score ville jeg endt på 31000++ dette er da ny personlig beste. tidligere beste score var på 29400 @4,50ghz.. Endret 27. november 2008 av SLiks Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hehe.. Mack-øl og snø! Lenke til kommentar
SLiks Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Sånn det skal være! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå