Mr. Bojangles Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei Litt usikker på hvor jeg skal lete, eller hvem jeg bør kontakte, men prøver her. Jeg har lenge hatt planer om å studere petroleum (5-årig mastergrad) ved NTNU, men det frister egentlig mer å ta hele utdannelsen utenlands - gjerne i USA, men jeg er egentlig åpen for alle land. Noen som har noen skoler å anbefale meg? Evt. hvem bør jeg kontakte, ANSA? Det hadde også vært fint med noen generelle linker; om konvertering av vitnemål, fremgangsmåte etc. På forhånd takk. Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Jeg foreslår at du kontakter ANSA. De er superflinke Endret 27. november 2008 av plusminus Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Kontaktet ANSA nå. Tenkte å kontakte UiS i morgen òg, siden dette er "oljeuniversitetet" her til lands, og høre med dem om utveksling/deler av utdannelsen utenlands. Vurderer også IndØk ... Men ikke helt sikker. Endret 5. desember 2008 av Mr. Bojangles Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Bachelor med et semester utveksling, og så master i utlandet er nok det sikreste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå