intel_guru Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Quote: On 2002-01-18 19:29, Milla skrev:Diskusjonen blir ikke helt rett da. Det finnes mye annet å gjøre med en maskinen eller bruke den til - enn å enten spille eller chatte. Kunne ikke sagt det bedre selv, Milla! Mange jenter kjenner meg som den som sitter forran PC'n veldig mye, og da resonerer de seg fram til at det eneste jeg gjør, er å spille?!?... Det er vel forde jentene jeg kjenner ikke vet hva en PC kan brukes til, utenom HotMail og Spray Date. Bruker selv Photoshop og Dreamweaver og resultatet av det kan du jo se ved å klikke på signaturen min! Kjenner en jente som driver aktivt med data, men hu klarer å kombinere det med type også Ellers går jeg på Formgiving GK (12 jenterog 2 gutter i klassen), og der går det jo mest i: Quote: Blir du med ut å røyke eller? og Quote: Gjett hva jeg gjorde i helgen á... _________________ Athlon XP 1600+@1800+ (1533MHz) EPoX 8KHA+... bla bla bla Besøk hjemmesiden min! [ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-01-18 20:27 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 jeg er heldig som har ei så grei jente=) jeg har vært ganske hardcore planetarion spiller, det innebærer sene netter med irc og planetarion strategi. ellers så prøver jeg å sitte når hun gjør lekser eller er ute. Men hele livet er ett kompromiss.. Hun må tåle at jeg sitter litt foran dataen, og jeg må tåle og ikke sitte hele tiden.. =) Lenke til kommentar
Cooler Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 Enn meg da dere , jeg satt så mye foran dataen att min forlovede plutselig en dag var borte :sad: Ja jeg er jo "nerd" da og prøvde mange ganger og overtale henne til og være med/delta i mitt "dataliv" men men hun dro og her sitter jeg alene med min maskin, så i all sorgen har jeg døpt maskinen min "baby" slik att jeg har noen og prate med når jeg står opp om morgenen :smile: Ja savnet kan bli stort dere og jeg elsket den jenta :sad: men men jeg har jo "baby" da og hun har vært så snill i det siste, spesielt etter att hun fikk en "transplantasjon"(ny CPU) ja og så rask hun ble og gjøre ting når jeg ber henne pent:) Jeg simpelthen elsker henne :smile: PS: jeg er ikke ensom jeg . hehehehe Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2002 Del Skrevet 19. januar 2002 uff da.. ett sted går vel grensen.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Hei Milla! Vil du seie at du er meir ei A3 enn ei A4-dame? :wink: Lenke til kommentar
Milla Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 15:59, Mr.Hassan skrev:Hei Milla!Vil du seie at du er meir ei A3 enn ei A4-dame? :wink: Jeg vil si jeg er mer ei dame som ikke følger "oppskriften" på hvordan ei dame skal være. Om det blir A3 eller A5 er jeg jammen ikke sikker på.. :wink: Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Nai denna PC'n e litt for dumm.. tar jo opp mesten all fritid, og massevis av penger.. Har tross alt bedre ting eg burde brukt tida på.. venner som ikkje driv med data, trening (hoff, ja men me burde jo holla kondisen ca. god da) Nai det ekje grett :smile: Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 18:30, DoMind skrev: OFF-TOPIC: hey, DoMind, har du sett "The Fast And The Furious" eller.no? Tenker på den NOS signaturen din :wink: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Quote: On 2002-01-18 09:29, Mr.Hassan skrev:Hei Milla!Eg er villig til å gå inn kompromisser :wink: Og kampen om jentene i forumet spisser seg litt til _________________ Athlon XP 1600+@1800+ (1533MHz) EPoX 8KHA+... bla bla bla Besøk hjemmesiden min! [ Denne Melding var redigert av: amd_guru på 2002-01-21 21:50 ] Lenke til kommentar
Joar Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Mitt inntrykk er at damer ofte har problem med at "typen" sitter foran data'n. Kjenner mange som har det sånn. Tror at de ofte ikke vil forstå at den kan brukes til annet enn spilling. Har man barn / familie så kan et digitalkamera eller videoredigering helt sikkert hjelpe på, for da får hun være med på å bruke den OG se at den kan brukes til MYE annet enn spilling. Tror ellers at løsningen må være å inngå kompromisser / sette opp en "timeplan" for databruk, eller data frie dager. På meg så virker det som om damer (mi dame) vil ha selskap, om hun broderer eller ser på tv, så vil hun gjerne ha meg i samme rom. Det kan jeg på en måte forstå, men når pc'en ikke får stå i stua så er det ikke alltid det går å oppfylle hennes ønsker. Men jeg prøver å ha enkelte dager data frie og det kan absolutt anbefales for forholdet! Nå er kanskje det lettere når man er har små barn og ta seg av og er gift. Da har man en del ting å passe på (såkalte forpliktelser -frivillige sådanne!). :smile: Når det gjelder jobbing med pc hjemme.. Det bør vel egentilg begrenses så mye som mulig, hvis man ikke har "hjemmekontor" da. Det er helt klart en fordel å skille mellom jobb og privatliv. Det er altfor mange som tar "jobben" med seg hjem, og jobber gratis for sin arbeidsgiver på sin egen fritid. Hvorfor skal man gjøre det? Imponere sjefen?? Har man noe igjen for det? Nei! ikke får man betalt og dama kan bli veldig lei. Og blir hun for lei og går sin vei, så vil man helt sikkert oppdage at det blir et tomrom som dataen ikke kan utfylle... Lenke til kommentar
maggun Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Dama mi får ikke lov til å si noe mot at jeg sitter bak skjermen, om jeg gjør det er det helt opp til meg. Det synes hun er helt greit, hun vet at hun ikke skal forstyrre. Spesielt når jeg gjør viktige ting som CS.. :smile: Ikke rent sjelden, kommer hun bort og kiler og/eller masserer meg.. har jeg grunn til og klage ? Ikke bare det, men hun lager mat til meg også.. :smile: Nei og nei.. jeg er rimelig bortskjemt. Lenke til kommentar
pine Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Får se hvor lenge det værer. Tror det er best å drite i data mest mulig når dama er i nærheten. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 22. januar 2002 Del Skrevet 22. januar 2002 Quote: On 2002-01-21 19:39, DigitalOverride skrev: Quote: On 2002-01-21 18:30, DoMind skrev: OFF-TOPIC: hey, DoMind, har du sett "The Fast And The Furious" eller.no? Tenker på den NOS signaturen din :wink: Hehe joda, har sett filmen, men det er ikkje derfra eg har tatt siggn.. Har hatt lyst på NOS lenge eg.. får vel skaffa meg det snart og.. +litt neon lys :wink: (faktisk tenkte eg på det og før "The Fast And The Furious"..) sjekk denna linken forresten: http://www.streetracingonline.com/boards/home.php Nåke av det e ganske vilt... _________________ [ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-01-22 09:09 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå