Vikingspeider Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Øh... ikke akkurat noe gledesutbrudd.. men ser ikke noen kategori for "frustrasjonsutløp". Så... laderen til mobilen min har en kontaktfeil, sannsynligvis oppstod den nylig ved at noen mistet den i gulvet eller noe sånt. Men mobilen min måtte lades, så i går kveld satte jeg den da til lading. Men denne kontaktfeilen fører til at den begynner å lade, så stopper den å lade. Så begynner den igjen, også videre. Dette skjer kontinuerlig uten pauser. Siden mobilen hele tiden må varsle meg om at den har begynt å lade, er den ute av stand til å iverksette en vekkerklokke, som jeg jo hadde satt på i går kveld. Jeg var dog ikke klar over feilen! Men da den ikke ringte, forsov jeg meg og gikk glipp av skole for første gang siden sjette eller sjuende klasse... Jeg skulle liksom greie hele videregående uten fravær! Nå, med bare et halvt år igjen, misser jeg fullstendig og får en hel dag... faen ass. Det aller jævligste er at I MORGEN har jeg fri for første gang i år grunnet at en lærer er bortreist, og hvis dette hadde skjedd ÉN dag senere hadde det vært fullstendig irrelevant... så JÆVLIG irriterende! Hva i alle dager skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Øh... ikke akkurat noe gledesutbrudd.. men ser ikke noen kategori for "frustrasjonsutløp". Så... laderen til mobilen min har en kontaktfeil, sannsynligvis oppstod den nylig ved at noen mistet den i gulvet eller noe sånt. Men mobilen min måtte lades, så i går kveld satte jeg den da til lading. Men denne kontaktfeilen fører til at den begynner å lade, så stopper den å lade. Så begynner den igjen, også videre. Dette skjer kontinuerlig uten pauser. Siden mobilen hele tiden må varsle meg om at den har begynt å lade, er den ute av stand til å iverksette en vekkerklokke, som jeg jo hadde satt på i går kveld. Jeg var dog ikke klar over feilen! Men da den ikke ringte, forsov jeg meg og gikk glipp av skole for første gang siden sjette eller sjuende klasse... Jeg skulle liksom greie hele videregående uten fravær! Nå, med bare et halvt år igjen, misser jeg fullstendig og får en hel dag... faen ass. Det aller jævligste er at I MORGEN har jeg fri for første gang i år grunnet at en lærer er bortreist, og hvis dette hadde skjedd ÉN dag senere hadde det vært fullstendig irrelevant... så JÆVLIG irriterende! Hva i alle dager skal jeg gjøre? eeeh, har det noe å si? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Vgs uten fravær er som kneippbrød uten svett hvitost. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Spar oss a. wow Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du bør definitivt skulke et par dager og timer til, nå. Fordi: Hvis du kommer til en arbeidsgiver med et null-fravær-vitnemål, tenker han at "jaha, her har vi en gullunge", og kanskje i tillegg at "han her kommer på jobb selv om han er syk, og smitter hele besetningen". Hvis du har nøyaktig en ensom dag kan det se ut som om du har den med vilje for ikke å virke helt i vater, så du bør kanskje pådra deg et par tall til. Hvis dette var så viktig for deg hadde du vel gått på Clasern og kjøpt en vekkerklokke for en femtilapp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hva i alle dager skal jeg gjøre? Finne en riktig kategori eventuelt tråd for dine problemer. Jeg ser at du skjønner at denne kategorien er for gledesutbrudd og da skjønner du sikkert også at jeg kommer til å stenge tråden din. En dags fravær er ikke noe å ta på vei for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg