RBW Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 OCZ er nå klare med tre nye strømforsyninger som alle er signert Fatal1ty. Les mer Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Syns ikke det var et spesielt heldig navn i sammenheng med strømforsyninger... Endret 27. november 2008 av TommyNator Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 de som tror man blir bedre i spill med Fatal1ty "godkjente" produkter har jaggu ikke hørt om ordet "salgstriks" Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Synes "Fatal1ty"-visa begynner å bli litt vel gammel nå ja. Ellers regner jeg ikke med mannen faktisk var med på å designe noen av disse tingene med nicket hans på, det er vel bare en god økonomisk melkeku for ham. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bruker han dette selv? Næh! Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er dette noe som selger? Kan jo virke slik, siden OCZ aldri gir opp dette. Kanksje noen fjortiser rundt omkring som liker det, men jeg ville i utganskspunktet trodd at det hadde en begrenset kundemasse. Men når det komme til det å skille seg ut fra andre scorer de jo litt, kanskje er det tanken bak... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 det at det står fatality på betyr ikke at det er et dårlig produkt! 3 av kompisene mine har fatality headsetet. Ikke fordi det står fatality på det men fordi det faktisk er et ganske godt produkt. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har Fat-lydkort og det er jeg ganske fornøyd med. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Var lei av den der fatality melkinga fra første produkt jeg.. Synes det blir for dumt, er jo ikke akkurat overlegent på noe vis. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Litt artig at det faktisk kommer nye forskyninger med litt mindre effekt, spennde å se om de innfrir. AtW Endret 27. november 2008 av ATWindsor Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) jeg har fatal1ty ostehøvel og det må jeg jommen si, den funker som den skal ! Endret 27. november 2008 av h0ih0i Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg kunne aldri tenke meg å ha CS-nicket (eller hva det var) til en person på datautsyret. Har faktisk irritert meg et par ganger da jeg har funnet hardware jeg kunne tenke meg, bortsett fra at det står Fatalénty på. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ja til forbud av fatal1ty produkter, sli og crossfire sertifisert ram og "made for windows vista" merker og alle andre slike skrytemerker som gjør at folk uten peil tror det er bra.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er jo bare kjipt å ha nicket til en annen spiller enn degselv stående rundt omkring i pc'en din. Nei takk sier jeg. (untatt på lydkort fronten, for der er jo fatal. faktisk de beste produktene) Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Nok en kvalitets-artikkel fra Hardware.no. Gidder snart ikke mer. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er jo bare kjipt å ha nicket til en annen spiller enn degselv stående rundt omkring i pc'en din. Nei takk sier jeg. (untatt på lydkort fronten, for der er jo fatal. faktisk de beste produktene) Nå er ikke dette en hvem som helst; og så lenge produktet er bra nok, hvem bryr seg om hva det heter? Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Går ut ifra at det står Fatal1ty "opp-ned" på andre siden av strømforsyningen? For oss med psu i bunn. Lenke til kommentar
Sniper_Elite Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 det at det står fatality på betyr ikke at det er et dårlig produkt! 3 av kompisene mine har fatality headsetet. Ikke fordi det står fatality på det men fordi det faktisk er et ganske godt produkt. jeg hadde faktisk et fatality headset, det var et svært godt headset. ikke pga. navnet, men pga. god lyd og god kvalitet Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Er jo bare kjipt å ha nicket til en annen spiller enn degselv stående rundt omkring i pc'en din. Nei takk sier jeg. (untatt på lydkort fronten, for der er jo fatal. faktisk de beste produktene) Nå er ikke dette en hvem som helst; og så lenge produktet er bra nok, hvem bryr seg om hva det heter? Det er sant. men nå skal vi vel kalle en spade for en spade å inrømme at de fleste fatal- produkter ikke er 'bra nok'. hvertfall ikke slik jeg ser det. er mye mer fokus på å få produktene til å se bra ut, og gi dem et 'gamer-preg', enn at de faktisk yter. Endret 1. desember 2008 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå