Kiro Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Når noen har klippet håret eller fått seg en ny Bil,bukse,tv osv... Hva sier du da? Jeg sier "slitan med ny bukse" Endret 27. november 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Jeg gjør som alle andre jeg kjenner. "Ny bukse?" Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Nevner ikke når noen har fått seg nye klær, tror ikke jeg hadde lagt merke til det uansett. Pleier ikke nevne om noen har klipt seg heller, klarer ikke si det uten å høres rar ut "fin du er på håret...". Folk sier derimot alltid noe idiotisk som "ahh har du klipt deg?" til meg, så svarer jeg "nei, det bare falt av...". Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Det er jo et retorisk spørsmål. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Med mindre det er ei dame med særs fin frisyre er det noko eg sjeldan kommenterer. Eg kommenterer ikkje nye klær, men kommenterer klær eg synest er fine, om det er ein mann eller dame betyr ingenting. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Det er jo et retorisk spørsmål. Fremdeles idiotisk når de venter som om de skal ha et svar. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Sier slitan jeg og, det er vel et bergensfenomen. Til trådstarter: er det bakeriet Vindenes du kommer fra? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Sier slitan jeg og, det er vel et bergensfenomen. Til trådstarter: er det bakeriet Vindenes du kommer fra? nei...Vindenes på sotra _____________________ Men hva sier de i resen av landet da? Det kan jo ikke bare være bergensområdet som har ord for det... Endret 27. november 2008 av Ehtram Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 ]Fremdeles idiotisk når de venter som om de skal ha et svar. Det er da bare en alternativ måte å starte en samtale på. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Men de trenger ikke late som at de forventer et svar... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Etter mine erfaringer tilsier det minoriteten av brukerne, noe som da blir irrelevant å starte en diskusjon over. Men la oss grave ned stridsøksen her, da det er minst like irrevant å diskutere bruk av retoriske spørsmål i en tråd om gratulasjoner. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Yes, Master. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Sier slitan jeg og, det er vel et bergensfenomen. Til trådstarter: er det bakeriet Vindenes du kommer fra? nei...Vindenes på sotra _____________________ Da kjenner du vell denne skøyern http://www.youtube.com/watch?v=Fh-4R29gGjQ Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 Om frisyren beholder samme stil, og bare er litt trimmet, sier jeg ikke alltid noe, men dersom stilen forandres, kommer jeg med en eller annen kommentar. Om jeg ser noe jeg synes er fett av klær kommenterer jeg også, men det er sjeldnere. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 27. november 2008 Rapporter Del Skrevet 27. november 2008 "fet bil" eller "gratulerer, men hvorfor kjøpte du ikke.." Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 "men hvorfor kjøpte du ikke" er jo bare slemt. Hater hvis noen sier det til meg. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 uff, ja, men det er ikke ment så slemt, da. og det må være noe jeg har greie på. i mitt tilfelle kan du bare slenge tilbake "men, du har Ford", så holder jeg kjeft. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Sier "Slitan med ny *den tingen det gjelder*" eller "Er den ny? Den var fin!" Hvis personen sier at den ikke er ny, sier jeg at den er fin likevel. Hvis jeg ser at noen har fått en ny genser som jeg synes er stygg sier jeg ikke noe, og lar andre overta. Sier evt. slitan, men ikke at den var fin. Synes det blir litt dumt å lyve. Endret 28. november 2008 av Shipwreck Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. november 2008 Rapporter Del Skrevet 28. november 2008 Steike, ny ****? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå