Hyzer Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare gi meg pepper hvis dette er feil forum eller feil tråd - prøvde å søke men fant ikke noe relevant tråd... Historie modus - første brett på The Wedding (Wedding reception). Har spilt igjennom hele brettet (prøvd flere ganger), men de neste brettene i historien låses ikke opp..?! Hva gjør jeg feil...? -M Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Bare gi meg pepper hvis dette er feil forum eller feil tråd - prøvde å søke men fant ikke noe relevant tråd... Historie modus - første brett på The Wedding (Wedding reception). Har spilt igjennom hele brettet (prøvd flere ganger), men de neste brettene i historien låses ikke opp..?! Hva gjør jeg feil...? -M Hvor mange prosent fikk du på det brettet..? Eventuelt kan du la noen "føre deg videre", ved at du spiller det neste brettet online med dem. Tror de neste brettene låses opp da.. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Tror jeg fikk rundt 40% eller noe... Er det noe minstekrav for å komme videre? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Skal ikke være noe mistekrav tror jeg men hvis du spiller en LBP med en annen bruker enn den du er innlogget på playstation med så vil ikke nye brett låses opp. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 Ah - mulig svaret ligger der - skal teste i kveld - takk for tipset :-) Lenke til kommentar
praystation Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Hadde det samme problemet, men det hjalp å finne flere gjenstander. Fikk låst opp neste brett etter å fått opp %-andelen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Og husk alle LBP-ere. Å søke i Youtube etter navnet på brettet du er på gir ofte en øyeåpner hvis man står fast. Jeg elsker Youtube når jeg står fast i spill. Ingen ting er som å se andre gjøre noe og vise hvordan, enn å lese side opp og side ned på faq-s. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå