Gå til innhold

60% på polet?

reppysølv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står bare "60%" på flaska ja, laget av Arcus eller noe sånt. Eller kan du kjøpe koskenkorva 60%. Tror det er dem to som selges på polet

Kalinka 60 finnes jo å. Men selges bare på 2 vinmonopoler i norge. Men så har du jo den "Rent brennevin 60%" Den jeg hadde tenkt å kjøpe. 70cl! 340 kr .. Eller er det den som står bare 60% på?

Lenke til kommentar
Står bare "60%" på flaska ja, laget av Arcus eller noe sånt. Eller kan du kjøpe koskenkorva 60%. Tror det er dem to som selges på polet

Kalinka 60 finnes jo å. Men selges bare på 2 vinmonopoler i norge. Men så har du jo den "Rent brennevin 60%" Den jeg hadde tenkt å kjøpe. 70cl! 340 kr .. Eller er det den som står bare 60% på?

Hehe, tatt deg en tur på vinmonopolet.no nå ja :p Mener "Rent brennevin 60%" er den det står 60% på ja, altså den mest vanlige å kjøpe. At Kalinka hadde 60% hadde jeg ikke fått med meg, men nå er jeg ikke noe glad i kalinkasprit uansett da så.

Lenke til kommentar

Hehe, tatt deg en tur på vinmonopolet.no nå ja :p Mener "Rent brennevin 60%" er den det står 60% på ja, altså den mest vanlige å kjøpe. At Kalinka hadde 60% hadde jeg ikke fått med meg, men nå er jeg ikke noe glad i kalinkasprit uansett da så.

nei ikke jeg heller:P Men den "60%" flasken. Det er 70 cl på ikke sant?

Lenke til kommentar

nei ikke jeg heller:P Men den "60%" flasken. Det er 70 cl på ikke sant?

Mener det er 50cl, ihvertfall den som er på plastflaske :hmm:

edit: polet sier 70cl

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...