HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Har en "opprette en bedrift - oppgave". Trenger derfor så mange som mulig å svare på denne seriøse "spørreundersøkelsen". EDIT: Resultatene vil bli lagt frem, senest søndag http://spreadsheets2.google.com/viewform?k...0P_baA&hl=e Endret 28. november 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Trenger litt flere som kjører gjennom den:) Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Wild guess, men jeg tviler på at det er så mange som er Bioingeniør, Kirurg/ Øyelege, Politikker eller Sykepleier på dette forumet. I signaturen, står det at den er useriøs.. bestem deg! Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Wild guess, men jeg tviler på at det er så mange som er Bioingeniør, Kirurg/ Øyelege, Politikker eller Sykepleier på dette forumet. Helt sant Men som det står "Prøv å svar seriøst på bakgrunn av ditt "yrke" (du velger i første spørsmål)" "Ingen svar er feil. Ingen forkunskaper trengs." Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Så dette er bare en undersøkelse for å se hvilke av de valgte fire yrkene flertallet ville hatt, og hva de tenker om det yrket? Hmm, ja kan alltids ta den. Ser ikke helt hvor du vil med det, men Edit: Syns det var noen merkelige spørsmål, noen av alternativene var noget....useriøse syns jeg. Og når jeg heller ikke får opp bildet av utstyret jeg skal velge, så blir det vanskelig å uttale seg. Endret 27. november 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Her er resultatene fra undersøkelsen (se PDF - fil) Ut fra svarene, regner med en feilprosent på 34% - 37% For de som skulle lure, fikk jeg skrevet en side ekstra på bakgrunn av denne. Markedssvar.PDF Endret 2. desember 2008 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå