Fredrik_89 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har tenkt å kjøpe en ny mp3-spiller med 8gb, eventuelt 16. Den bør helst ha radio, samt bra brukervennlighet og slikt. Det er også greit om den har en akseptabel skjerm da det kan bli aktuelt å ha litt video på den. Jeg vil helst ha en rimelig løsning, men spilleren må også være bra nok til å holde en stund. Etter å ha lest et har av tester har jeg disse kandidatene: Samsung P2 - 1276 Creative X-FI - 990 Sony a828 - 1195 - har riktignok ikke radio men Sansa fuze - 850 Creative Zen - 699 Synspunkter? Lurer egentlig på om jeg skal Creative Zen siden den er såpass billig... Lenke til kommentar
Star Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Har en Samsung T10 8gb som kan anbefales på det varmeste! Skulle jeg valgt en i listen din, måtte det blitt Sansa fuze grunnet lydkvalitet, pris og utvidbart minne Lenke til kommentar
Fredrik_89 Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Mm, leste testen av fuze på amobil nå, og den ska l hvertfall ha bra radio og lydkvalitet, men skjermen er visst ikke så veldig bra. tror det primært står mellom den og zen, kanskje sonyen. Den du har virker veldig bra, men den blir litt i dyreste laget. Endret 27. november 2008 av Fredrik_89 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Gå for: Sony A828 Cowon D2 Cowon 7 Meizu m6 (rimelig med mest alternativer?) Sansa Clip (Rimelig og bra) eller Sansa Fuze Creative har blitt mer som Ipod, kvaliteten er borte. Samsungen er heller ikke noe å skryte av. De nyeste Sandiskene skal ha god lydkvalitet, det har også Cowon og Sony Andre nyttige tråder: 1 2 Sjekk ut anythingbutipod.com og ikke stol fult og alene på amobil sine tester. Hør med captain Ødegård. Endret 28. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) D2 finnes med DAB........... Forøvrig har han ikke bruk for noe med god lydkvalitet, det at han vurderer det billigste som finnes er synonymt med at han ikke har gode hodetelefoner som igjen er synonymt med at creative sin sugne sak holder. Endret 28. november 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Fredrik_89 Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Det at D2 har dab er et veldig stort pluss, prisen er heller ikke så verst med tanke på funksjonene man får. Angående hodetelefoner bruker jeg enten pioneer ørepropper eller koss the plug, noe som jeg syns funker bra, men jeg er langt i fra noen lydekspert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Det at D2 har dab er et veldig stort pluss, prisen er heller ikke så verst med tanke på funksjonene man får. Angående hodetelefoner bruker jeg enten pioneer ørepropper eller koss the plug, noe som jeg syns funker bra, men jeg er langt i fra noen lydekspert. Altså hadde jeg 236,9% rett med at du har null bruk for god lydkvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå