Gå til innhold

Hva skal man spille etter Far Cry 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg likte ikke Far cry 2 etter 20%. Da ble det for kjedelig.

 

Men jeg har samme kriterier som deg ca og jeg spiller

 

Race Driver :grid

Tomb Raider Underworld

Red Alert 3

Rainbow Six Vegas 2

Crysis WH

COD 4 og COD WAW(5)

Battlefield 2 og 2142

Devil May cry 4

WIC

Wc3 Tower

Nfs Undercover (ganske dårlig uten cheats)

Turok

Ut 3

 

Bare for å gi deg noen ideer på spill som fenger. ;)

 

Takk for tips:) har sett litt på dem...

 

Er spesielt glad i spill som man snike seg rundt i. Gjerne ta ut fienden med sniperlyddemper, og snike seg inn og ta resten. Prøvde meg litt i Far Cry 2 på dette, men fikk det vel egentlig bare til i en scene. Ellers virket vaktene å være programert til å oppdage deg åkke som...Finnes det f.eks. noen sniper spill.?

 

Trodde dette en stund selv, men etter du har unlocka litt "gadgets" hos våpenhandlerene kan du kjøpe camo, dette var virkelig deilig, i og med at jeg også liker en del sniking :new_woot: Ikke så mye som ikke er nevnt jeg kommer på nå om du ikke tenker på å kjøpe PS3 -> Metal Gear Solid 4 :thumbup:

 

*Ja jeg kjøpte camo og lyddempede våpen (sniper) så fort som mulig.. Men følte likevel de var uvanlig på hugget.. Skjøt jeg en så skjønte vakten lengst borte at nå er det krig...

Lenke til kommentar
Call of Duty 4

GTA IV

Left 4 Dead

 

Anbefales

 

Takk:)

 

Er GTA IV likt som andre GTA... Er storyen bra og lang... Jeg er ikke spesilt fan av sånne sideoppdrag, og ikke de som har vært i GTA.. Fly gjennom ringer, kjøre taxi, politi etc, kjøre crossløyper osv..

 

ER mer glad i oppdrag og en story som tilspisser seg...

 

Har lest om Call of Duty 4 - og det er nok et spill jeg vil skaffe meg...Virker bra..

 

Har også etter forslag her, sett på omtale av Fallout 3 og ble skikkelig geara på å spille det..

 

Også Arma 2 virket gøy...

 

Så alle de vil nok bli spilt..

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Jeg er også ganske ferdig med Far Cry 2 nå, men koser meg nok en stund til med multiplayerdelen. Jeg kjøper de fleste spill mest for multiplayerdelen egentlig, et er jo det som er artigst - Å måle krefter med andre mennesker!

 

Så nå blir vel neste spill LittleBigPlanet. Synes egentlig ikke spillet ser VELDIG gøy ut, men det får jo kun terningkast 6 og karakter 10 av 10 så får vel kjøpe det. Spesielt siden alle på forumet her sier det er moro og genialt.

Lenke til kommentar
Kan man drepe ting så blodet spruter der.. helst med noe som rister og smeller ???

 

Tenker du på FC2? Vel, du kan drepe mange der, men blodet er ganske utilseteværende. :) Du ser ofte en rosa puddersky akkurat når man skyter dem, men du kan ikke plaffe dem i bakken så blodet renner... Det var noe av det første jeg la merke til. :whistle:

 

Har ikke prøvd det selv, men om du vil ha et slikt spill så anbefales kanskje Left 4 Dead? Om du vil se film så anbefales "Bad Taste". :new_woot:

Lenke til kommentar

Kommer ikke Saints Row 2 snart til PC?

Er samme sjanger som GTA serien, men er ligner mer på San Andreas... De har satset mer på å ha det gøy enn å ha det realistisk... Mens i GTA IV har det tatt en mer realistisk vending, skal Saints Row 2 være litt mer "dustespill" enn GTA IV... Mer som San andreas altså...

 

Har spilt det på Xbox, og var sykelig bra!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...