Gå til innhold

Hva skal man spille etter Far Cry 2?


Anbefalte innlegg

Har nettopp kommet i mål i Far Cry 2..

 

Noen forslag til hva jeg skal spille nå..

 

Liker som spill som ikke har monstre og i sjanger GTA, splinter cell, hitman, Far Cry, Mafia osv...

 

Far Cry 2 var veldig bra, men litt ensidig etterhvert, det ble liksom litt det samme, bare en annen by man skulle slås i, annet veipunkt som måtte forserers osv...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte ikke Far cry 2 etter 20%. Da ble det for kjedelig.

 

Men jeg har samme kriterier som deg ca og jeg spiller

 

Race Driver :grid

Tomb Raider Underworld

Red Alert 3

Rainbow Six Vegas 2

Crysis WH

COD 4 og COD WAW(5)

Battlefield 2 og 2142

Devil May cry 4

WIC

Wc3 Tower

Nfs Undercover (ganske dårlig uten cheats)

Turok

Ut 3

 

Bare for å gi deg noen ideer på spill som fenger. ;)

Endret av Phinex
Lenke til kommentar
Jeg likte ikke Far cry 2 etter 20%. Da ble det for kjedelig.

 

Men jeg har samme kriterier som deg ca og jeg spiller

 

Race Driver :grid

Tomb Raider Underworld

Red Alert 3

Rainbow Six Vegas 2

Crysis WH

COD 4 og COD WAW(5)

Battlefield 2 og 2142

Devil May cry 4

WIC

Wc3 Tower

Nfs Undercover (ganske dårlig uten cheats)

Turok

Ut 3

 

Bare for å gi deg noen ideer på spill som fenger. ;)

 

Takk for tips:) har sett litt på dem...

 

Er spesielt glad i spill som man snike seg rundt i. Gjerne ta ut fienden med sniperlyddemper, og snike seg inn og ta resten. Prøvde meg litt i Far Cry 2 på dette, men fikk det vel egentlig bare til i en scene. Ellers virket vaktene å være programert til å oppdage deg åkke som...

 

Finnes det f.eks. noen sniper spill.?

Lenke til kommentar

Kjøpte Fallout 3 nesten samtidig som Far Cry 2, og Fallout var mye mer gøy enn Far Cry 2. Etter fire - fem oppdrag synes jeg alt var nesten likt i FC2... jeg skal jo såklart spille igjennom det, men mista liksom fort interessen etter at jeg startet opp Fallout :)

 

Om du ikek har prøvd COD4 så er det helt utrolig bra spill :)

 

Battlefield 2 + alle modifikasjonene som Project Reality feks. Nå har jeg plukka opp det spillet igjen og spilelr Combined Arms modden som er laget av norske karer fra Aurora :) Utrolig gøy ! Modifikasjonene er som regel gratis

http://www.aurora-warzone.com/

 

Half Life serien, og spesiellt Orange Box er ett godt kjøp !

 

Om du liker realisme så er ArmA noe å tenke på, men her er teamplay og evnen til å tenke strategisk viktig. Som sniper er din jobb å ligge å vente på "byttet" og i Arma taes det bokstavlig... så man kan lett befinne seg en halvtimes vent uten at det egentlig skjer noe..Og når det først gjør det så er man så trigger happy at man skyter sine egene.... eller at du blir spottet og tatt ut og må begynne på nytt.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

i og med at du nevner sniking, så har du vel prøvd Thief 3 og Splinter cell spillene?

 

Hitman ? Det nyeste er jo driit bra :p, da må du jo snike deg innpå folk og sånn.

 

Ellers så husker jeg at jeg spilte Sniper Elite. Det er litt gammelt, men det er ren og skjær sniper spilling fra WW2 .

 

Også anbefaler jeg COD 4 ;)

Lenke til kommentar
i og med at du nevner sniking, så har du vel prøvd Thief 3 og Splinter cell spillene?

 

Hitman ? Det nyeste er jo driit bra :p, da må du jo snike deg innpå folk og sånn.

 

Ellers så husker jeg at jeg spilte Sniper Elite. Det er litt gammelt, men det er ren og skjær sniper spilling fra WW2 .

 

Også anbefaler jeg COD 4 ;)

 

Jeg har spilt Thief "deadly shadows", alle splinter cell, og Hitman. Men vet ikke om jeg har spilt nyeste Hitman, eller Thief 3. Må sjekke det.

 

COD 4 er ukjent for meg - skal se på det og...

Lenke til kommentar
Kjøpte Fallout 3 nesten samtidig som Far Cry 2, og Fallout var mye mer gøy enn Far Cry 2. Etter fire - fem oppdrag synes jeg alt var nesten likt i FC2... jeg skal jo såklart spille igjennom det, men mista liksom fort interessen etter at jeg startet opp Fallout :)

 

Om du ikek har prøvd COD4 så er det helt utrolig bra spill :)

 

Battlefield 2 + alle modifikasjonene som Project Reality feks. Nå har jeg plukka opp det spillet igjen og spilelr Combined Arms modden som er laget av norske karer fra Aurora :) Utrolig gøy ! Modifikasjonene er som regel gratis

http://www.aurora-warzone.com/

 

Half Life serien, og spesiellt Orange Box er ett godt kjøp !

 

Om du liker realisme så er ArmA noe å tenke på, men her er teamplay og evnen til å tenke strategisk viktig. Som sniper er din jobb å ligge å vente på "byttet" og i Arma taes det bokstavlig... så man kan lett befinne seg en halvtimes vent uten at det egentlig skjer noe..Og når det først gjør det så er man så trigger happy at man skyter sine egene.... eller at du blir spottet og tatt ut og må begynne på nytt.

 

Helt enig om Far Cry2 at det ble mye det samme selv om man liksom må gjennom det.... Og da ble alle veipunktene på mot nye oppdrag bare irriterende for uansett havnet man i fight.. Kjeltringenes biler gå jo fortere enn dem man selv kjører - og da blir man tatt igjen..

 

ArmA og COD4 er nye for meg.. skal sjekke ut..

Lenke til kommentar

Her er litt ArmA 2 trailere og det er forresten beregnet på multiplayer del der man kommuniserer med laget over Voip/TS/VT. Skal det spilles skikkelig er det greit å melde seg inn i en klan så man kan bruke strategi, lede tropper og lag som om man hadde vært i militæret liksom.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1040581&hl=

 

>> ser den første videoen er tatt bort, men sjekk -sparks- sin post i samme tråd :)

 

Edit: Og COD4 er da referert til som Call of Duty - Modern Warefare

Endret av Cri
Lenke til kommentar
i og med at du nevner sniking, så har du vel prøvd Thief 3 og Splinter cell spillene?

 

Hitman ? Det nyeste er jo driit bra :p, da må du jo snike deg innpå folk og sånn.

 

Ellers så husker jeg at jeg spilte Sniper Elite. Det er litt gammelt, men det er ren og skjær sniper spilling fra WW2 .

 

Også anbefaler jeg COD 4 ;)

 

Jeg har spilt Thief "deadly shadows", alle splinter cell, og Hitman. Men vet ikke om jeg har spilt nyeste Hitman, eller Thief 3. Må sjekke det.

 

COD 4 er ukjent for meg - skal se på det og...

 

 

Hvis cod4 er ukjent så går du glipp av noe! sp delen er veldig bra, men kort.

Vet ikke om du liker multiplayer men cod4 har også kjempe god mp :)

Lenke til kommentar
Høres helt klart ut som om GTA IV, Fallout 3 eller Fable II er spill for deg :new_woot:

Enig i at Far Cry 2 ble elendig i lengden. Men Map Editor og Grafikken var i hvertfall bra.

 

EDIT: Du har vel ikke XBox 360 så da kan du vel stryke Fable II

 

Ikke Xbox her nei...

 

Jeg har kun spilt sp aldri mp. Det har jeg aldri prøvd og aner ikke hvordan man går frem en gang...

Lenke til kommentar

ikkno vanskelig :)

 

Det er jo multiplayer del på FC2 også faktisk, selv om den ikke var så veldig bra :)

 

MP delene pleier å handle mye om reaksjon og så klart litt ingame-iq sånn at du etterhvert kan tenke deg hvor andre går på kartet du spiller... men det er ikke helt nødvendig. Det aller viktigste er å ha det gøy og jeg vil påstå at å bryne seg på andre spillere er mer gøy enn en AI :)

Lenke til kommentar

MP i FC2 er elendig i forhold til CoD 4...

 

CoD 4 er et av de beste spillene som er, syns jeg, en sykt bra multiplayer del og utrolig gøy sp del også... Litt kort, men allikevel veldig bra.... Som noen andre har sagt et sted: Kort, men veldig bra > Langt, men bare greit nok

 

Multiplayeren vare jo omtrent evig, så den er det ikke noe å klage på lengden... Tror ikke jeg har spilt et spill så mye som CoD 4....

Lenke til kommentar
Jeg likte ikke Far cry 2 etter 20%. Da ble det for kjedelig.

 

Men jeg har samme kriterier som deg ca og jeg spiller

 

Race Driver :grid

Tomb Raider Underworld

Red Alert 3

Rainbow Six Vegas 2

Crysis WH

COD 4 og COD WAW(5)

Battlefield 2 og 2142

Devil May cry 4

WIC

Wc3 Tower

Nfs Undercover (ganske dårlig uten cheats)

Turok

Ut 3

 

Bare for å gi deg noen ideer på spill som fenger. ;)

 

Takk for tips:) har sett litt på dem...

 

Er spesielt glad i spill som man snike seg rundt i. Gjerne ta ut fienden med sniperlyddemper, og snike seg inn og ta resten. Prøvde meg litt i Far Cry 2 på dette, men fikk det vel egentlig bare til i en scene. Ellers virket vaktene å være programert til å oppdage deg åkke som...Finnes det f.eks. noen sniper spill.?

 

Trodde dette en stund selv, men etter du har unlocka litt "gadgets" hos våpenhandlerene kan du kjøpe camo, dette var virkelig deilig, i og med at jeg også liker en del sniking :new_woot: Ikke så mye som ikke er nevnt jeg kommer på nå om du ikke tenker på å kjøpe PS3 -> Metal Gear Solid 4 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...