Gå til innhold

LØST: Javascrtip kall fra code behind C#

Anbefalte innlegg

Hei Jeg har denne i code behind

Response.Write("<script language=\"javascript\">document.getElementById(\"answer\").style.display = '';</script>");

Det den skal gjøre er å gjøre en DIV med id "answer" synlig men istedenfor får javascript feilmelding "Object required".

Jeg har samme event kode på en html button som fungerer fint men ikke fra code behind. Sånn som jeg forstår er at når denne c# koden kjøres da eksisterer ikke div med id "answer" ennå?

Please help.

Endret av evgeny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Jeg har denne i code behind

Response.Write("<script language=\"javascript\">document.getElementById(\"answer\").style.display = '';</script>");

Det den skal gjøre er å gjøre en DIV med id "answer" synlig men istedenfor får javascript feilmelding "Object required".

Jeg har samme event kode på en html button som fungerer fint men ikke fra code behind. Sånn som jeg forstår er at når denne c# koden kjøres da eksisterer ikke div med id "answer" ennå?

Please help.

Dette skal fungere, har gjort det mange ganger, også slipper du å bruke script tagene i javascript blokken.

ClientScript.RegisterClientScriptBlock(this, "displayanswer", "document.getElementById(\"answer\").style.display = '';", true);

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker om det skal være this der, kopierte koden fra vb.net og oversatte den.

se på html-sourcen for å se hvor javascriptet havner i forhold til elementet ditt.

Den legger seg helt øverst før all annen kode. Helt øverst på linje 1 i html sourcen. Hvordan i helvete får jeg den til å kjøre etter at div med id "answer" har blitt registrert?

Dette var litt av et problem gitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...