Bruker-97420 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er det noen som vet når det lønner seg å bestille en tur som er i juni? Forrandrer prisene seg etter når på året man bestiller? Jeg vet hvor jeg skal og når jeg skal dit. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Du skal nok ikke se bort ifra at det er billigst en stund før, eller ganske rett før hvis de ikke har fått fylt opp plassene. Ja, prisene varierer fra tid til tid på mange steder. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Juni er lavsesong og det kommer mange gode junitilbud i mai. Så kommer det ann på om dit du skal er blandt stedene det er mye restplasser til. Jo mer fleksibel du er på reisemål og dato, jo mere lønner det seg å vente med å bestille junireise. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Med dagens krise kan vi nok regne med noen riktig gode tilbud på fly generelt i januar... Lenke til kommentar
Bruker-97420 Skrevet 30. november 2008 Forfatter Del Skrevet 30. november 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Thundercat Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har bestilt reise til Hellas for august neste år allerede nå, da vi så at reisene i slutten av juni steg veldig og de billigste turene dit forsvant ganske fort i løpet av de ukene vi fulgte med på Finn.no. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 er du på utkikk etter billige billetter bør du titte på restplass.no hvor du kan få turer skambillig. du må dog være forbredt på å reise på kort varsel. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei. Vi reiste til Bulgaria i sommeren 2008. Vi bestilte i april, og reiste i 3.august. Kosta 4500,- pr person. Men vi angra jo på det.. For når tiden nærma seg, så var det masse restplasser til 1500,- å sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå