sagosen Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Er kun fordi han også har hette. Ikkje akkurat familiære trekk det, er det vel? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Nuvel, må jo være lov å tenke litt utenfor boksen? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Gleder meg uendelig mye til AC2! Digget det første spillet, selv om det var mye av det samme, whatsoever, dette blir bra! Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Herlig setting! Den franske revolusjonen har utrolig mange historier som det ikke skal være så vanskelig å lage action-spill av. Grusom tid, selvfølgelig, så det egner seg sikkert best på en LCD-skjerm enn i virkeligheten, men hvis dette er sant, så er det veldig spennende! Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ahh, dette blir nice Gleder meg Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det noe info om hvilket kvartal og hvilket år spillet vil komme? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Men samtidig gleder jeg meg til å se hva som skjer i 2`rn:) hihi. alt en kan klare å vri til noke anna. Blir tøft det her ja. På 1700 tallet har det komt endel typer skytevåpen. lurer på korleis dei har tenkt å løyse den biten. får hovedpersonen ei rifle eller lignande er det vel sniping fest. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Og 3'ern skal være på 1800-tallet og der får vi rollen som selveste John Wilkes Booth Endret 28. november 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Marker Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Må innrømme at spillet kan bli en skikkelig slager dersom de får orden på det til de grader repetetive gameplayet. Fasinasjonen for den fri løpinga på takene kom til slutt til kort mot mangelen på utvikling. Jeg kom meg gjennom en assasination i hver av byene så ble jeg lei. Savnet også mer utbytte av snike-delen. Tankene går tilbake til Tenchu og hvordan snikinga på takene og mordene ble gjort der. Hent litt inspirasjon der, kutt det repetetive,la oss for guds skyld kunne skippe den kjedelige leksa fra takknemmelige sivile. Som påpekt over ble også kampene for kjedelige og lette. Mange situasjoner burde tvinge deg til flukt. Å plukke ned 10 man en etter en blir for dumt! Alt i alt var jeg skuffet over hvor repetetivt spillet var, selv om jeg hadde lest flere anmeldelser på forhånd. Spillet kunne vært sååå mye bedre, så potensialet er stort. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dette her skal jeg ha meg Er det noen som veit hva disse tegnene på slutten av 1ern betyr? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Men samtidig gleder jeg meg til å se hva som skjer i 2`rn:) hihi. alt en kan klare å vri til noke anna. som jeg sa til kjerringa på bryllupsnatta Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg tror dette ryktet er høyst sannsynlig tilfellet ettersom den verdensomspennende konspirasjonsorganisjonen Illuminati, som 1'ern viser seg å muligens handle om, ble angivelig startet i 1776. Jeg vil ikke bli overrasket om oppfølgeren omhandler aspekter rundt dette, og kanskje som Pachter sier, den franske revolusjonen i etterkant. Gleder meg. Synes historien i AC var det beste med spillet. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Aha? Prøvd XIII? Ja hvor ble det av oppfølgeren,hvis det var meningen?Digget dette spillet og ville hatt meeer for fa1. Lenke til kommentar
Folen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Et problem jeg er redd kan dukke opp er krutt - pistoler. Kan ikke helt si at jeg ser for med AC-spillet med pistolsikte. Samtidig vil det være dumt om du sikter automatisk slik du gjør med f.eks knivene i AC1. Uansett er det nok fortsettelsen på historien jeg ser mest frem til, og må bare venne meg til tanken om en ny Altair. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Blir heeerlig, ingen som vet når dette kan bli lansert? Lenke til kommentar
-maXter- Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ville tro spillet ville fortsette der det slapp, hedde vert litt kjedelig om man skulle begynne på nytt igjenn. for de som ikke har sett slutten så anbefaler jeg dere å prøve å finne den på youtube eller no, den er sikkert grei å ha med seg når 2ern begynner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg