ToLi Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) OK! Hvor plugger man inn micen på PS3 maskina når alle USB kontaktee er opptatt da? PS3 har to USB kontakter. En går til gitar og en går til trommer. Hvor går så da micen? Endret 27. november 2008 av ToLi Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvilken PS3 har tre USB kontakter? 40/80/160 har vel 2, og 60 har vel fire? Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Ups! Mente to da. Rettet opp nå, men noen med forslag eller?? Vil tro at spillet er laget for og max spille med trommer, to gitarer og mic. Men når det bare går og spille med to gitarer og trommer, to gitarer og mic eller trommer og mic så blir det litt feil. Kan jo være at jeg er helt på bærtur her... Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Såvidt jeg vet er det kun mic som er kablet. Resten er trådløst (slik mener jeg det er hvertfall til 360). Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Trådløst gjennom dongler som følger med hvert instrument ja. Og som alle tar en USB kontakt. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 Ja det er vel det som er løsningen, men det virker jo helt håpløst. Skulle jo nesten tro at spillet skulle virke rett ut av boksen uten bruk av ekstra utstyr. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fulgte det ikke med USB hub da? På Xbox er det kjekt, alle instrumentene fungerer trådløst, som en vanlig håndkontroll, burde vel være mulig på PS3 også? Men kanskje Sony er nazi på det med kontrollere? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Fulgte det ikke med USB hub da? På Xbox er det kjekt, alle instrumentene fungerer trådløst, som en vanlig håndkontroll, burde vel være mulig på PS3 også? Men kanskje Sony er nazi på det med kontrollere? Gitardongelen har to usb porter i seg . så den fungerer som hub. dermed 1 usb port for gitarmottaker, og en for trommene. den andre gitaren og micen går inn i gitarmottakeren. dermed brukes kun 2 porter . Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) OK. Fikk bare ikke noe kontakt med micen i den huben. Tenkte at den bare var for gitarer, men da er det vel bare og prøve på nytt By the way: Tåpelig av sony og ikke få til at PS3 maskina som takler 9 tråløse enheter samtidig, ikke får ett par gitarer, trommer og en mic til og fungere på maskina uten og bruke eksterne mottakere! Endret 27. november 2008 av ToLi Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, helt enig... samme med Buzz mottakerene også. Egen dongle bare for de 4 "forenklede" håndkontrollerne. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Tror det er fordi GH WT instrumentene bruker IR og PS3 bare har bluetooth, derfor må PS3 har dongler, mens X360 som har IR kan bruke de uten dongler. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 OK.Fikk bare ikke noe kontakt med micen i den huben. Tenkte at den bare var for gitarer, men da er det vel bare og prøve på nytt By the way: Tåpelig av sony og ikke få til at PS3 maskina som takler 9 tråløse enheter samtidig, ikke får ett par gitarer, trommer og en mic til og fungere på maskina uten og bruke eksterne mottakere! Så du mener det er tåpelig av Sony å ta steget videre til Bluetooth? At Neversoft ikke følger etter er bare synd. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er jo typisk av Sony å finne opp sine egne "standarer", jeg kan for eksempel nevne Memorystick, som ingen andre enn Sony bruker... Jeg vil ikke starte en konsollkrig her nå, så ikke begynn med slikt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg som trudde alle nyere telefoner brukte Bluetooth :/ Ikke bare Sony Ericsson. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 OK.Fikk bare ikke noe kontakt med micen i den huben. Tenkte at den bare var for gitarer, men da er det vel bare og prøve på nytt By the way: Tåpelig av sony og ikke få til at PS3 maskina som takler 9 tråløse enheter samtidig, ikke får ett par gitarer, trommer og en mic til og fungere på maskina uten og bruke eksterne mottakere! Så du mener det er tåpelig av Sony å ta steget videre til Bluetooth? At Neversoft ikke følger etter er bare synd. Jeg viste ikke at instrumentene gikk over IR og ikke bluetooth. Trodde de var bluetooth instrumenter jeg. Da kjønner du kanskje at jeg ville ha vært litt irritert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå