Gå til innhold

Tvilsom markedsføring fra MS (IE8 beta)

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en mail fra windows live i går kveld med tittelen "Oppgrader nettleseren din". Dette trodde jeg da at var en sikkerhetsoppdatering av IE7.0 - men det pleier jo ikke å bli sendt ut e-post av den grunn.

Jeg åpnet mailen for å se hva det dreide seg om, og dette var det som sto:

Vi vil gjerne tipse deg om Windows® Internet Explorer® 8 Beta* slik at du kan være blant de første som prøver de nye funksjonene som gjør det raskere, enklere, tryggere og mer effektivt å surfe på weben. Du kan også være med på å påvirke den endelige versjonen ved å sende oss din tilbakemelding på [email protected].

Jeg vil påstå at det er frekt å sende ut anbefalinger om å installere beta-programvare med argumenter som "tryggere" og "mer effektivt".

Jeg har ikke prøvd IE8, så jeg vet ikke hvor trygt/stabilt det er/ikke er å bruke, men beta-programvare er vel generellt ikke anbefalt til daglig bruk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle linker fører til microsoft/windows live eller lignende.

Denne infoen har MS tidligere gitt ang. beta-programvare:

In general, you should expect to run into bugs whenever using any piece of beta software. These bugs may range in severity from minor features that don't work to problems that cause your computer to crash. You should decide whether the benefit of new features in a beta program outweighs the risk of program instability before choosing to use a piece of beta software.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...