Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan se "exclusion list" nå? Ser vel egentlig ut som de har slutta med å ta i mot 2 spill i bytte mot ett, og at de har gått over til å kun betale litt for hvert spill man bytter inn? Lenge siden jeg har vært der nå så har mista oversikten. :blush: Ser eventuelt etter en liste over hvor mye man får for hvilke spill.

 

Eventuellt om noe her vet hvor mye man får for (hvert enkelt av)

 

Split Second

Dragon Age 2

NFS Shift

Buzz: The Music Quiz

Endret av Zeorsd
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det er nok billigste utgave, sikkert Arcade med 256MB lagring.

 

Har ikke kjøpt fra Gamestop, men jeg kjøpte en fra Spiderman (som ble til Game her i Bergen). Betalte 1200kr for rundt 4 år siden, og det var da RROD-problemene herjet. Fikk RROD, men det ble fikset gratis av MS, og den har holdt helt fram til jeg kjøpte ny TV og trengte en 360 med HDMI.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vet ikke om dette er riktig tråd å spørre i men jeg tenkte å bytte inn min xbox 360 slim og noen spill på gamestop, hva er vanlig å få igjen for det sånn ca?

"Noen spill" er veldig vagt. Hvilke spill dreier det seg om? En tommelfinger-regel er at jo eldre spillet er, jo mindre får du for det. Og hvor mye du får for konsollen avhenger av størrelsen på harddisken.

 

Uansett er det best å bare spørre i en Gamestop-butikk, for prisene forandrer seg ganske ofte.

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette er riktig tråd å spørre i men jeg tenkte å bytte inn min xbox 360 slim og noen spill på gamestop, hva er vanlig å få igjen for det sånn ca?

 

 

Svarer på min egen tråd nå da jeg var på Gamestop for å høre hva jeg kunne få igjen.

Jeg byttet inn en Xbox 360 slim, en ekstra kontroll og spillene Driver san francisco og Forza motorsport 4. For dette kunne jeg få 1482kr kontant eller ca 1700 på gavekort eller andre ting.

 

Tjener ikke stort på å bytte altså

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fikk byttet den inn i dag mot en slim. + Mellomlegg.

Men etter ett par timers spilling har konsollen begynt å fryse slik at jeg må trykke på av/på knappen.

 

Dette har skjedd 4-5 ganger bare i dag, veldig irriterende med tanke på at dette skjedde skjeldent min gamle konsoll..

 

Kan jeg gå ned på nærmeste gamestop og få den byttet med en ny en?. hvis det er noe galt med den.. Har kvittering og slikt :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341

Fikk byttet den inn i dag mot en slim. + Mellomlegg.

Men etter ett par timers spilling har konsollen begynt å fryse slik at jeg må trykke på av/på knappen.

 

Dette har skjedd 4-5 ganger bare i dag, veldig irriterende med tanke på at dette skjedde skjeldent min gamle konsoll..

 

Kan jeg gå ned på nærmeste gamestop og få den byttet med en ny en?. hvis det er noe galt med den.. Har kvittering og slikt :)

hvis det er skyrim du spiller så er det noe som skjer når savefila blir større :p samme med fallout

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Må si jeg synes Gamestop har tapt seg veldig. (Om de har vært så bra tidligere kan diskuteres)

 

Opplever at de har blandt de høyeste prisene og at man stort sett får billigere spill på Elkjøp, Lefdal og Platekompaniet. På rimeligere spill sliter de til og med mot Spaceworld. Brukte spill synes også urimelig dyre i mange tilfeller, og har ofte opplevd å finne nye spill billigere hos konkurrenter enn den brukte hos Gamestop. Det eneste verdien jeg ser ligger i muligheten til formidling av brukte konsoller, selv om jeg personlig vil unngå noe sånt i det lengste.

Lenke til kommentar

Gamestop kan ha utrolig stive priser på bruktspill. Min fetter var på utkikk etter Disgaea 4 til PS3 i går, de hadde det til 599,- nytt og 549,- brukt. Vi tenkte det måtte være en feil, men i følge betjeningen så var det 549,- for det brukte.

 

Stort sett kjøper jeg ikke spill på GameStop med mindre de har en eller annen kampanje eller et godt tilbud, man får alltid spillene billigere andre steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...