MST Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Får man sendt inn ps3 hos gamestop hvis man har mistet kviteringen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Kan jeg bytte inn Killzone 3 mot Crysis 2? Må jeg betale litt ekstra da eller? Det må du nok. Du får vel rundt 300-350 i kreditt for KZ3 tenker jeg. Og Crysis 2 koster vel 599 der. de har et tilbud nå hvor du betaler 149 kr imellom. jeg gjorde det før helga Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Får man sendt inn ps3 hos gamestop hvis man har mistet kviteringen? Hva mener du med å sende inn? Om du tenker på å selge så får du det ja. Lenke til kommentar
MST Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Mistet kviteringen og blu-ray leseren har streiket. Den ble kjøpt julen 2007 og har allerede blitt reparert en gang. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Strengt tatt holder deg med kontoutskrift i følge forbrukerområdet. Bare man har bevis på at man har kjøpt den i den butikken. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det er vel 2 års garanti på de maskinene. Så da spørs det når reparasjonen var gjort, og om garanti-tiden begynner på to nye år i så tilfelle? Hmm Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ja, det er 5års reklamasjonsrett på PS3. Hvertfall det jeg fant ut etter litt søking. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ah men da så! Selges iallfall med to års garanti, men da er det vel noen lover som dekker mer enn det da. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Ja, det er reklamasjonsretten som skal benyttes i dette tilfellet, ikke garantien. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Mye er det for en brukt DS Lite egentlig? Og brukt Wii. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Får man sendt inn ps3 hos gamestop hvis man har mistet kviteringen? Det er min erfaring at Gamestop ikke tar imot noe som helst uten kvittering. Har selv hatt familiemedlemmer som har forseglede spill fra Gamestop i jula, som ikke har medfølgende kvittering som ikke blir tatt imot på det grunnlaget. De gidder heller ikke å søke frem kvittering på konsoll, da det virker som om de ikke lagrer navn og slikt ved salg. Dette er hovedgrunnen til at jeg styrer langt unna Gamestop og heller bruker Platekompaniet og Spaceworld. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Mye er det for en brukt DS Lite egentlig? Og brukt Wii. Mener det er 699 for DS Lite og 899 for Wii. Med Wii'en får du med et brukt spill opptil 200 kr og GameProtection hvis tilbudet fortsatt gjelder. Noe jeg mener å huske det gjør. Får man sendt inn ps3 hos gamestop hvis man har mistet kviteringen? Det er min erfaring at Gamestop ikke tar imot noe som helst uten kvittering. Har selv hatt familiemedlemmer som har forseglede spill fra Gamestop i jula, som ikke har medfølgende kvittering som ikke blir tatt imot på det grunnlaget. De gidder heller ikke å søke frem kvittering på konsoll, da det virker som om de ikke lagrer navn og slikt ved salg. Dette er hovedgrunnen til at jeg styrer langt unna Gamestop og heller bruker Platekompaniet og Spaceworld. Virker isåfall som praksisen er forskjellig fra butikk til butikk, da den sjappa jeg jobber i tar imot forseglede spill uten kvittering. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg fikk høre av ene butikksjefen i mitt nærmiljø at det å akseptere spill uten kvittering var for å unngå hvitvasking eller omsetning av tyvegods. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Fikk høre det samme da jeg byttet inn to forseglede spill for et års tid siden. Hadde nettopp vært på Elkjøp og plukket opp noe rask for 49kr, hadde heldigvis kvitteringen med. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Noen som har snøring på hvor mye jeg kan få for en xbox 360 60gb om jeg selger den til gamestop? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ooooh snap. Da blir det å selge den på finn i stedet Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Mulig det har blitt svart på før her, men jeg orker ikke å se igjennom alle sidene. Hva er timeslønnen for gamestop arbeidere? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 114.40,- i timen. De følger ikke tariff, hvis du vil snakke om lønnsøkning så må du ta det opp regionsjefen og du må ha prestert godt over tid for å kunne i det hele tatt ta det opp med sjefen. Veldig stor press på mersalg og det settes opp en scoringboard på antall salg det blir mye rivalisering blant kollegaer. Nå det er sagt så er det store forskjeller fra butikk til butikk, sjefen har mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå