Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Kan jeg bytte inn Killzone 3 mot Crysis 2? Må jeg betale litt ekstra da eller?

 

Det må du nok. Du får vel rundt 300-350 i kreditt for KZ3 tenker jeg. Og Crysis 2 koster vel 599 der.

 

de har et tilbud nå hvor du betaler 149 kr imellom. jeg gjorde det før helga

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Får man sendt inn ps3 hos gamestop hvis man har mistet kviteringen?

 

Det er min erfaring at Gamestop ikke tar imot noe som helst uten kvittering. Har selv hatt familiemedlemmer som har forseglede spill fra Gamestop i jula, som ikke har medfølgende kvittering som ikke blir tatt imot på det grunnlaget.

 

De gidder heller ikke å søke frem kvittering på konsoll, da det virker som om de ikke lagrer navn og slikt ved salg. Dette er hovedgrunnen til at jeg styrer langt unna Gamestop og heller bruker Platekompaniet og Spaceworld.

Lenke til kommentar

Mye er det for en brukt DS Lite egentlig? Og brukt Wii.

 

Mener det er 699 for DS Lite og 899 for Wii. Med Wii'en får du med et brukt spill opptil 200 kr og GameProtection hvis tilbudet fortsatt gjelder. Noe jeg mener å huske det gjør.

 

 

Får man sendt inn ps3 hos gamestop hvis man har mistet kviteringen?

 

Det er min erfaring at Gamestop ikke tar imot noe som helst uten kvittering. Har selv hatt familiemedlemmer som har forseglede spill fra Gamestop i jula, som ikke har medfølgende kvittering som ikke blir tatt imot på det grunnlaget.

 

De gidder heller ikke å søke frem kvittering på konsoll, da det virker som om de ikke lagrer navn og slikt ved salg. Dette er hovedgrunnen til at jeg styrer langt unna Gamestop og heller bruker Platekompaniet og Spaceworld.

 

Virker isåfall som praksisen er forskjellig fra butikk til butikk, da den sjappa jeg jobber i tar imot forseglede spill uten kvittering.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

114.40,- i timen. De følger ikke tariff, hvis du vil snakke om lønnsøkning så må du ta det opp regionsjefen og du må ha prestert godt over tid for å kunne i det hele tatt ta det opp med sjefen. Veldig stor press på mersalg og det settes opp en scoringboard på antall salg det blir mye rivalisering blant kollegaer. Nå det er sagt så er det store forskjeller fra butikk til butikk, sjefen har mye å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...