Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Gjest medlem-140898

Hvor mye tror dere jeg får, hvis jeg levere inn spill(ps3) som: Lords of shadow, Aliens vs predator og VM 2010?. Relativt nye spill egentlig.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Hvor mye tror dere jeg får, hvis jeg levere inn spill(ps3) som: Lords of shadow, Aliens vs predator og VM 2010?. Relativt nye spill egentlig.

200-250 kr, vil jeg tippe. Sist gang jeg var innom var AvP 60 kr liksom.

 

Forresten, folkens. Fikk høre at Gamestop skulle droppe bytt-inn-to-spill-for-1/199-krs-forhåndsbestilling for fremtidige spill og skulle heller komme på noe annet. Bare så dere er advart og ikke kjøper inn masse billige drittspill. :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg vurderer å bytte inn min xbox 360 arcade med 11 spill for så å betale mellomlegge til xbox alim, men er det noen som vet om de neda selger de andre xboxene som elite? hva skjer med min arcade? selger de den ut igjen eller kaster de den bare?

Lenke til kommentar

Tviler utrolig sterkt på at de tar en ødelagt konsoll. Men du får sikkert litt penger for de ulike delene som ikke er kaputt, men ikke altfor mye.

 

Jeg spurte ikke om hva de gir, men om hvor mye de tar for å selge en. Det var veldig klønete formulert av meg ser jeg, men det jeg altså lurte på er hva de normalt tar betalt for en brukt 360 Arcade (som jeg kan kjøpe av de altså)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...