claes Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Eneste stedet jeg har sett det står er på exclusion-lista (http://www.gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf) og i selve butikken, men ja det burde stått tydligere. Grunnen er vel at PC spill har keys, og noen ganger onlineaktiveringer og/eller registrering som binder key med bruker som gjør det vanskelig mtp det å bytte det inn Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det er visstnok på grunn av CD key.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ser den - men mener det burde vært en notis om det. Da blir det vel QXL-salg på dem da. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jepp, er helt enig i at det burde vært det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har lagt inn en annonse på Finn.no om det er noen som vil kvitte seg med en Elite mot en Playstation 3.. Hvordan gikk det? Prøver selv å selge/bytte min PS3 mot en XBOX 360 Elite, men det har vært dårlig med respons hittil. Lenke til kommentar
Long Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Gladnyhet for alle gale spillinnbyttere Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 I eksluderingslisten til EBGames/Gamestop, hva menes det med "Skate D/N"? Lenke til kommentar
Long Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Det betyr den danske/norske versjonen, men i praksis betyr det alle versjoner av Skate. Endret 19. april 2010 av MK-Card Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Uff, var litt impulsiv på fredag og kjøpte meg God Of War 3 til 599 kr. Da jeg kom hjem spilte jeg det i 15 min så var jeg dritt lei og gikk over til bf igjen. Kan jo ikke bytte det siden jeg har åpnet det opp og spilt det. Noen som vet hva jeg kan få for det hos gamestop? Skal ikke ha cash, men kjøpe et annet spill isteden. Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jepp, 280,- er det meste du får uansett, du "tjener" mer på å bytte det inn med ett annet dårlig spill du har og forhåndsbestille et nytt for 1kr (enkelte titler) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Det eneste man tjener på der er forhåndbestillings tilbudene, hvor du kan gå inn og kjøpe 2 spill for 99 kr stk og forhåndbestille et spill til en verdi av 600 kr.. Selge spill for cash er det bedre å gjøre et annet sted. Endret 23. april 2010 av iBrick Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hva får jeg for en 20gB Xbox HDD? Lenke til kommentar
maradona Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Noen som vet om de kjøper singstarmikrofoner og/eller trommer/gitarer fra rock band 1 og 2 og gh world tour? Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fra gamestop : Tilbudet kan kun benyttes når innbytte og kjøp er av samme plattform. Tilbudet gjelder ikke ved innbytte av duplikater. Vi tar kun imot PAL-spill. Vi tar ikke imot PC-spill eller NTSC-spill. Listen oppdateres kontinuerlig. Kontakt personalet for den siste versjonen, eller besøk vår hjemmeside www.gamestop.no. Hva mener de med at de bare tar imot PAL -spill ? De fleste spill er jo PAL da :S Jeg vil benytte 2 spill + 1, og er litt usikker siden jeg har bare spill som er merket PAL. Jeg vil benytte tilbudet ved å skaffe meg spillet fifa world cup 2010 (pes3), er det noen som vet to spill jeg kan kjøpe brukt. Lista deres blir jo bare lengre og lengere : http://www.gamestop.no/pdf/Exclusion_NO.pdf Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 PAL selges i Europa, NTSC i USA, og JNTSC i Japan. Så alle spillene dine er kjøpt i Norge, så er det ikke noe å tenke på.. Hvis du har bestilt spill fra japan eller usa må du sjekke det først.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kjøpt spill fra play.com. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det står "1Kr når du forhåndsbestiller og bytter inn to spill". Så jeg må forhåndsbestille spillet samtidig som jeg bytter inn to spill for å ta tilbudet? Eller kan jeg benytte det tilbudet etter at spillet er sluppet ut også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå