Merk. Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Den er grei, takk for kjapt svar Lenke til kommentar
Caboose Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Reparerer dere riper i spill? (f.eks. sirkulære riper på 360-spill som følge av at man har flyttet på konsollen mens den stod på). Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 var på gamestop med min Xbox360 20gb + 29 spill, 2kontroller, 2headsett, 1 xbox kamera. jeg vart så si skuffa.. dem regnet ut 1450kr for alt dette... vart så paff at jeg bare gikk hjem igjen med alt sammen. prøve få solgt det til privat eller byttet til ps3 tror jeg gitt :| Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 var på gamestop med min Xbox360 20gb + 29 spill, 2kontroller, 2headsett, 1 xbox kamera. jeg vart så si skuffa.. dem regnet ut 1450kr for alt dette... vart så paff at jeg bare gikk hjem igjen med alt sammen. prøve få solgt det til privat eller byttet til ps3 tror jeg gitt :| Det var sykt dårlig deal, bra du gikk hjem, tror jeg hadde svimt av selv Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 var på gamestop med min Xbox360 20gb + 29 spill, 2kontroller, 2headsett, 1 xbox kamera. jeg vart så si skuffa.. dem regnet ut 1450kr for alt dette... vart så paff at jeg bare gikk hjem igjen med alt sammen. prøve få solgt det til privat eller byttet til ps3 tror jeg gitt :| Det var sykt dårlig deal, bra du gikk hjem, tror jeg hadde svimt av selv haha ja, altså han tok 5 kr for xbox360 spill, jeg kan jo heller fadern meg gå å pante flasker for den prisen altså! sykt. er veldig skuffet over gamestop slik sett. dem hadde nok solgt alt sammen for godt over 2000kr. MYE mer faktisk, jeg har aldri sett dem har bruktspill for 50kr i alle fall ikke xbox360 Lenke til kommentar
Caboose Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Reparerer dere riper i spill? (f.eks. sirkulære riper på 360-spill som følge av at man har flyttet på konsollen mens den stod på). Ok, da svarer jeg meg selv: Nei, Gamestop reparerer ikke riper i spill (ringte og spurte). Endret 22. januar 2010 av Caboose Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har noen spørsmål: 1. Jeg har forhånsbestilt Dantes Inferno. Vil jeg få med en Dante figur eller dette kun for alle andre land enn Norge? 2. Jeg har noen gamle PS2/GC spill som jeg kunne tenkt meg å bytte in mot Dantes Inferno. Kan jeg ta hvilket som helst spill (så lenge det ikke er på ekskluderings listen på gamestop.no) eller finnes det noen grenser? 3. På gamestop.com fant jeg denne siden: http://www.gamestop.com/gs/content/Pokemon_Pichu.pdf Gjelder dette bare i utlandet eller i Norge også? 4. Et lite spørsmål som henger sammen med spørsmål 2: Må jeg ta med spillene jeg vil bytte inn når jeg forhåndsbestiller eller kan jeg gjøre dette når jeg betaler for spillet? Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg har noen spørsmål: 1. Jeg har forhånsbestilt Dantes Inferno. Vil jeg få med en Dante figur eller dette kun for alle andre land enn Norge? 2. Jeg har noen gamle PS2/GC spill som jeg kunne tenkt meg å bytte in mot Dantes Inferno. Kan jeg ta hvilket som helst spill (så lenge det ikke er på ekskluderings listen på gamestop.no) eller finnes det noen grenser? Hvis du skal benytte tilbudet med å bytte inn 2 spill mot 1 for 1/199 kr så går det ikke, det må være spill til samme konsoll som byttes inn. Men du kan bytte inn hva som helst mot penger 3. På gamestop.com fant jeg denne siden: http://www.gamestop.com/gs/content/Pokemon_Pichu.pdf Gjelder dette bare i utlandet eller i Norge også? Det på .com gjelder ikke her i Norge, gamestop.no er for oss 4. Et lite spørsmål som henger sammen med spørsmål 2: Må jeg ta med spillene jeg vil bytte inn når jeg forhåndsbestiller eller kan jeg gjøre dette når jeg betaler for spillet? Hvis du skal benytte deg av 2 spill mot Dantes inferno for 1/199 kr må de byttes inn når du forhåndsbestiller (les over) har svart i tykk skrift Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hvilke spill er det som er på "bytt inn 2 spill og betal x" kampanje for ps3 nå? Finner ikke noe info om det på siden, bortsett fra Bioshock 2, men ser her at også dantes inferno er det og en venn mener det var fler også... Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Disse er/var til 1kr: Alle andre er 2 spill + 199kr Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Men tilbudet ligger vel ikke på gamestop sine hjemmesider mer? Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Den har blitt oppdatert, et par nye og de gamle er fjernet http://www.gamestop.no/pdf/00/12-NO.pdf Ligger litt annet her og http://gamestop.no/pre-order.asp Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ikke det at det er så farlig, men har forhåndsbestilt 2 spill til 1kr hvor det stod at man får med eksklusivt ingame content, men ikke fått det noen av gangene. Første gang sa de at de ikke hadde flere koder (Dragon Age) og andre gang sa de at man ikke fikk med noe slikt (Mass Effect 2). Ganske dårlig å reklamere for noe man ikke får synes jeg. Mulig de i butikken (GS Karl Johan) er inkompitente Men men, fikk jo spillene til 1kr så skal jo ikke klage. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Slikt pleier å være limitert, det vil si at det er førstemann til mølla. I noen tilfeller er det mer enn nok koder, andre ganger er det ikke nok til de som har forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 noen som vet om gametop får heavy rain colector edition? spurte i stavanger for 2 uker siden med da viste de ikke.... anybody? Lenke til kommentar
Kirsti90 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 noen som vet om gametop får heavy rain colector edition?spurte i stavanger for 2 uker siden med da viste de ikke.... anybody? Vanskelig å svare på siden det kommer an på hvor mange forhåndsbestillinger den enkelte butikken har. Som regel får bare GameStop (ihvertfall i Stavanger) kun inn et par CE. Det vil si første mann til mølla! Lenke til kommentar
Kirsti90 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ikke det at det er så farlig, men har forhåndsbestilt 2 spill til 1kr hvor det stod at man får med eksklusivt ingame content, men ikke fått det noen av gangene. Første gang sa de at de ikke hadde flere koder (Dragon Age) og andre gang sa de at man ikke fikk med noe slikt (Mass Effect 2). Ganske dårlig å reklamere for noe man ikke får synes jeg. Mulig de i butikken (GS Karl Johan) er inkompitente Men men, fikk jo spillene til 1kr så skal jo ikke klage. Man får slike koder dersom det er mer igjen. Det er ikke ubegrenset med koder, men som regel får alle de som har forhåndsbestilt kodene sine. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ikke det at det er så farlig, men har forhåndsbestilt 2 spill til 1kr hvor det stod at man får med eksklusivt ingame content, men ikke fått det noen av gangene. Første gang sa de at de ikke hadde flere koder (Dragon Age) og andre gang sa de at man ikke fikk med noe slikt (Mass Effect 2). Ganske dårlig å reklamere for noe man ikke får synes jeg. Mulig de i butikken (GS Karl Johan) er inkompitente Men men, fikk jo spillene til 1kr så skal jo ikke klage. Man får slike koder dersom det er mer igjen. Det er ikke ubegrenset med koder, men som regel får alle de som har forhåndsbestilt kodene sine. Merkelig. Hentet spillet klokka 11, altså en time etter åpningstid. Da hadde de ikke fler. Og i ME2 sitt tilfelle så påstod de at man ikke skulle få med noen slik kode. Har undersøkt og man skal få med en kode til et eksklusivt våpen. Ikke at det er så farlig, men litt dårlig av de som jobber der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå