Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var på gamestop med min Xbox360 20gb + 29 spill, 2kontroller, 2headsett, 1 xbox kamera. jeg vart så si skuffa.. dem regnet ut 1450kr for alt dette... vart så paff at jeg bare gikk hjem igjen med alt sammen. prøve få solgt det til privat eller byttet til ps3 tror jeg gitt :|

 

Det var sykt dårlig deal, bra du gikk hjem, tror jeg hadde svimt av selv :p

Lenke til kommentar
var på gamestop med min Xbox360 20gb + 29 spill, 2kontroller, 2headsett, 1 xbox kamera. jeg vart så si skuffa.. dem regnet ut 1450kr for alt dette... vart så paff at jeg bare gikk hjem igjen med alt sammen. prøve få solgt det til privat eller byttet til ps3 tror jeg gitt :|

 

Det var sykt dårlig deal, bra du gikk hjem, tror jeg hadde svimt av selv :p

 

 

haha ja, altså han tok 5 kr for xbox360 spill, jeg kan jo heller fadern meg gå å pante flasker for den prisen altså! sykt. er veldig skuffet over gamestop slik sett. dem hadde nok solgt alt sammen for godt over 2000kr. MYE mer faktisk, jeg har aldri sett dem har bruktspill for 50kr :p i alle fall ikke xbox360

Lenke til kommentar
Reparerer dere riper i spill? (f.eks. sirkulære riper på 360-spill som følge av at man har flyttet på konsollen mens den stod på).

Ok, da svarer jeg meg selv:

 

Nei, Gamestop reparerer ikke riper i spill (ringte og spurte).

Endret av Caboose
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har noen spørsmål:

 

1. Jeg har forhånsbestilt Dantes Inferno. Vil jeg få med en Dante figur eller dette kun for alle andre land enn Norge?

 

2. Jeg har noen gamle PS2/GC spill som jeg kunne tenkt meg å bytte in mot Dantes Inferno. Kan jeg ta hvilket som helst spill (så lenge det ikke er på ekskluderings listen på gamestop.no) eller finnes det noen grenser?

 

3. På gamestop.com fant jeg denne siden: http://www.gamestop.com/gs/content/Pokemon_Pichu.pdf Gjelder dette bare i utlandet eller i Norge også?

 

4. Et lite spørsmål som henger sammen med spørsmål 2: Må jeg ta med spillene jeg vil bytte inn når jeg forhåndsbestiller eller kan jeg gjøre dette når jeg betaler for spillet?

Lenke til kommentar
Jeg har noen spørsmål:

 

1. Jeg har forhånsbestilt Dantes Inferno. Vil jeg få med en Dante figur eller dette kun for alle andre land enn Norge?

 

 

2. Jeg har noen gamle PS2/GC spill som jeg kunne tenkt meg å bytte in mot Dantes Inferno. Kan jeg ta hvilket som helst spill (så lenge det ikke er på ekskluderings listen på gamestop.no) eller finnes det noen grenser?

Hvis du skal benytte tilbudet med å bytte inn 2 spill mot 1 for 1/199 kr så går det ikke, det må være spill til samme konsoll som byttes inn. Men du kan bytte inn hva som helst mot penger

 

3. På gamestop.com fant jeg denne siden: http://www.gamestop.com/gs/content/Pokemon_Pichu.pdf Gjelder dette bare i utlandet eller i Norge også?

Det på .com gjelder ikke her i Norge, gamestop.no er for oss

 

4. Et lite spørsmål som henger sammen med spørsmål 2: Må jeg ta med spillene jeg vil bytte inn når jeg forhåndsbestiller eller kan jeg gjøre dette når jeg betaler for spillet?

Hvis du skal benytte deg av 2 spill mot Dantes inferno for 1/199 kr må de byttes inn når du forhåndsbestiller (les over)

 

har svart i tykk skrift

Lenke til kommentar

Ikke det at det er så farlig, men har forhåndsbestilt 2 spill til 1kr hvor det stod at man får med eksklusivt ingame content, men ikke fått det noen av gangene. Første gang sa de at de ikke hadde flere koder (Dragon Age) og andre gang sa de at man ikke fikk med noe slikt (Mass Effect 2). Ganske dårlig å reklamere for noe man ikke får synes jeg. Mulig de i butikken (GS Karl Johan) er inkompitente :p

 

Men men, fikk jo spillene til 1kr så skal jo ikke klage.

Lenke til kommentar
noen som vet om gametop får heavy rain colector edition?

spurte i stavanger for 2 uker siden med da viste de ikke....

 

anybody?

 

Vanskelig å svare på siden det kommer an på hvor mange forhåndsbestillinger den enkelte butikken har. Som regel får bare GameStop (ihvertfall i Stavanger) kun inn et par CE. Det vil si første mann til mølla!

Lenke til kommentar
Ikke det at det er så farlig, men har forhåndsbestilt 2 spill til 1kr hvor det stod at man får med eksklusivt ingame content, men ikke fått det noen av gangene. Første gang sa de at de ikke hadde flere koder (Dragon Age) og andre gang sa de at man ikke fikk med noe slikt (Mass Effect 2). Ganske dårlig å reklamere for noe man ikke får synes jeg. Mulig de i butikken (GS Karl Johan) er inkompitente :p

 

Men men, fikk jo spillene til 1kr så skal jo ikke klage.

 

Man får slike koder dersom det er mer igjen. Det er ikke ubegrenset med koder, men som regel får alle de som har forhåndsbestilt kodene sine.

Lenke til kommentar
Ikke det at det er så farlig, men har forhåndsbestilt 2 spill til 1kr hvor det stod at man får med eksklusivt ingame content, men ikke fått det noen av gangene. Første gang sa de at de ikke hadde flere koder (Dragon Age) og andre gang sa de at man ikke fikk med noe slikt (Mass Effect 2). Ganske dårlig å reklamere for noe man ikke får synes jeg. Mulig de i butikken (GS Karl Johan) er inkompitente :p

 

Men men, fikk jo spillene til 1kr så skal jo ikke klage.

 

Man får slike koder dersom det er mer igjen. Det er ikke ubegrenset med koder, men som regel får alle de som har forhåndsbestilt kodene sine.

 

Merkelig. Hentet spillet klokka 11, altså en time etter åpningstid. Da hadde de ikke fler. Og i ME2 sitt tilfelle så påstod de at man ikke skulle få med noen slik kode. Har undersøkt og man skal få med en kode til et eksklusivt våpen. Ikke at det er så farlig, men litt dårlig av de som jobber der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...