Madr1dista Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Noen som vet hvor mye jeg kan få for en Xbox 360 60GB + spillene nede, på gamestop? Skal skaffe meg PS3.. Spill: Mass Effect, COD4, Assassin's Creed, Burnout Paradise, Oblivion og Fallout 3. Endret 15. desember 2009 av Madridista Lenke til kommentar
claes Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Selg det heller privat, der får du mye mer Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg vet at jeg får mye mer hvis jeg selger den privat, men jeg vil bli kvitt xboxen så fort som mulig.. Derfor vil jeg selge den på Gamestop. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Tror dette har blitt sagt en million ganger før i denne tråden, men eneste måten å finne det ut, er å enten stikke innom og høre, eller ringe. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tenker nå på å bytte inn min ps2 med en xbox360 (arcade eller whatever de har) For det første; De har et tilbud der man kan levere inn en ps2 og 6 spill, og få xbox beatles arcade pack for 399. Problemet er at jeg har minimal bruk for beatles pakka, og ønsker heller å få det litt billigere uten (har kun 3 spill). Men er det ikke mulig å få kun xboxen? Eller må jeg bare vente å se? Og så det andre; Premium eller Arcade? Etter hva jeg har forstått, er det kun 256 mb på arcade? Går det an å få Premium med et slikt tilbud? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Men er det ikke mulig å få kun xboxen? Eller må jeg bare vente å se? Nei, den kommer med Beatles Rockband i pakken fra leverandør. Og så det andre; Premium eller Arcade? Etter hva jeg har forstått, er det kun 256 mb på arcade?Går det an å få Premium med et slikt tilbud? Det er 256 mb minne på Arcade, ja. Premium er ikke en del av denne kampanjen desverre, men Elite er det. Da får du 120 GB, Lego Batman, Mirrors Edge og Pure. Dette for 899,- Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tenkte å gjøre dette mest for å kvitte meg med ps2en, men blir litt mye å spytte inn så mye selv. I tillegg til at Xbox spill koster 5-600 kroner. Anyway, takk for svar Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tenkte å kvitte meg med alle de overflødige Xbox 360 spillene mine, for å hjelpe til å finansiere et kjøp av PS3. Noen som har en slags aning om hvor mye man får per spill? Selger disse: Battlefield Bad Company Prototype Guitar Hero III Legends Of Rock (med gitar, men ikke pakningen til den) Spiderman 3 Dark Sector Prey Turning Point Fifa 09 Fifa 10 Star Wars The Force Unleashed GTA : IV Halo 3 Halo 3 ODST Mass Effect Call of Duty: Modern Warfare 2 Assasins Creed Far Cry 2 Og to Wii-spill Super Mario Galaxy Zelda twilight princess Alle spillene er i rimelig god stand. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Regn med rundt 80,- per spill. Noen er over noen er under. Lenke til kommentar
Hamburgesmauet Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Regn med rundt 80,- per spill. Noen er over noen er under. Høres ikke mye ut, men det er vel nok til at jeg kan kjøpe meg en PS3 + mine egne penger. Er det sånn at hvis jeg sier at jeg vil bruke pengene til kjøp av en PS3 der (såfremt den ikke er alt for dyr) så får jeg det? Må ikke være PS3 spill jeg bytter inn for å kunne kjøpe en PS3 der vel? Edit: Og om man vil selge konsollen sin til de, må man ha orginalpakningen? Endret 26. desember 2009 av Hamburgesmauet Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Maskinen trenger ikke forpakning, den må bare være komplett. Altså maskin + tv ledning + strøm ledning + 1 håndkontroll Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Har de begynnt med dette tilbudet igjen, hvor man leverer inn en ps2? jeg prøvde det i starten av desember, og fikk beskjed at dette var ikke tilbud lenger Lenke til kommentar
waveshaft Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvis du mener ps2 + spill mot xbox 360. Så var det fortsatt lille julaften ihvertfall. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Spørsmål til gamestop ansatte; Hvis jeg har med et spill kjøpt fra elkjøp eller cdon men som ikke er registrert i databasen til gamestop, tar dere det ikke inn da? Kan dere ikke legge inn et nytt spill i databasen der og da? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvilket spill er det snakk om? Hvis spillet ikke finnes i vår database så kan vi ta det inn på et default spill (da vil du nok ikke få så altfor mye, da det er gjennomsnittsprisen for innbytte spill på den konsollen av det jeg har skjønt) og de ansatte kan da sende en mail til ledelsen i Sverige som da adder det til databasen, er veldig mye jobb og sikkert ikke alle nye ansatte som har fått det med seg, sto i en veldig gammel mail. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Superstars V8 racing http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll...stars-v8-racing Skulle bytte det og et annet spill mot en forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Når får folk betakodene de har krav på når de har forhåndsbestilt Star Trek Online? Åpen beta starter på tirsdag, og vi trenger de før det. Lenke til kommentar
AdneM Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvor mye koster en Nintendo Wii? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har tenkt å forhåndsbestille Bioshock 2, og lurte på en ting: Må jeg bytte inn spillene nå, eller når jeg henter spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå