Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker nå på å bytte inn min ps2 med en xbox360 (arcade eller whatever de har)

For det første; De har et tilbud der man kan levere inn en ps2 og 6 spill, og få xbox beatles arcade pack for 399. Problemet er at jeg har minimal bruk for beatles pakka, og ønsker heller å få det litt billigere uten (har kun 3 spill). Men er det ikke mulig å få kun xboxen? Eller må jeg bare vente å se?

 

Og så det andre; Premium eller Arcade? Etter hva jeg har forstått, er det kun 256 mb på arcade?

Går det an å få Premium med et slikt tilbud?

Lenke til kommentar
Men er det ikke mulig å få kun xboxen? Eller må jeg bare vente å se?

Nei, den kommer med Beatles Rockband i pakken fra leverandør.

 

Og så det andre; Premium eller Arcade? Etter hva jeg har forstått, er det kun 256 mb på arcade?

Går det an å få Premium med et slikt tilbud?

Det er 256 mb minne på Arcade, ja. Premium er ikke en del av denne kampanjen desverre, men Elite er det. Da får du 120 GB, Lego Batman, Mirrors Edge og Pure. Dette for 899,-

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte å kvitte meg med alle de overflødige Xbox 360 spillene mine, for å hjelpe til å finansiere et kjøp av PS3. Noen som har en slags aning om hvor mye man får per spill? Selger disse:

 

Battlefield Bad Company

Prototype

Guitar Hero III Legends Of Rock (med gitar, men ikke pakningen til den)

Spiderman 3

Dark Sector

Prey

Turning Point

Fifa 09

Fifa 10

Star Wars The Force Unleashed

GTA : IV

Halo 3

Halo 3 ODST

Mass Effect

Call of Duty: Modern Warfare 2

Assasins Creed

Far Cry 2

 

Og to Wii-spill

Super Mario Galaxy

Zelda twilight princess

 

Alle spillene er i rimelig god stand.

 

:)

Lenke til kommentar
Regn med rundt 80,- per spill. Noen er over noen er under.

 

Høres ikke mye ut, men det er vel nok til at jeg kan kjøpe meg en PS3 + mine egne penger. Er det sånn at hvis jeg sier at jeg vil bruke pengene til kjøp av en PS3 der (såfremt den ikke er alt for dyr) så får jeg det? Må ikke være PS3 spill jeg bytter inn for å kunne kjøpe en PS3 der vel?

 

Edit: Og om man vil selge konsollen sin til de, må man ha orginalpakningen?

Endret av Hamburgesmauet
Lenke til kommentar

Hvilket spill er det snakk om? Hvis spillet ikke finnes i vår database så kan vi ta det inn på et default spill (da vil du nok ikke få så altfor mye, da det er gjennomsnittsprisen for innbytte spill på den konsollen av det jeg har skjønt) og de ansatte kan da sende en mail til ledelsen i Sverige som da adder det til databasen, er veldig mye jobb og sikkert ikke alle nye ansatte som har fått det med seg, sto i en veldig gammel mail.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...