kipsa123 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hvis du benytter deg av kampanjetilbudene de har med å bytte inn 2 spill og få et nytt et for 1kr så går det du sier, men å bytte inn 8 spill er ikke garantert å få nok penger for å kjøpe 1 nytt spill, ihvertfall ikke 2 eller 3 Men kan jeg bytte inn min xbox. ikke 360 og en ps2 med spill og få litt penger? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er fullt mulig ja. Skal du ha pengene tingene er verdt i kontanter trekker de dog 20%. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Pluss at du må være 18 år for å få det i kontanter. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Nåja. I teorien må du nok det, men kjenner flere som har fått kontantene uten å være 18. Kan dog hende at den "lokale" Gamestop er litt slappe på det. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Prøver igjen; Får man byttet inn PS3 spill kjøpt fra USA/Canada? De er jo sonefrie, men synes å huske noen som mente at de bare tok in pal spill? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Spørrs hvem som jobber. Jeg har fått det til hver gang, mens andre har opplevd det motsatte. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 I utgangspunktet skal ikke det være noe problem. Det som derimot er et problem er at de ikke lenger skal ta imot spill som ikke PEGI-merket. Først og fremst er dette pga. forskjellig aldersmerking. Dette er også grunnen til at de ikke lenger tar imot spill uten cover. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er det noen her som vet kontaktinformasjonen til Game Stop Norge?? Det er jo komplett umulig å finne så mye som en e-mailadresse på nettsidene deres... Grunnen til at jeg spør er at jeg har lyst å strekke de opp litt pga. en svært dårlig erfaring jeg har hatt med et par av butikkene deres her i Bodø. Det kan bli veldig vanskelig desverre. Er alt for mange ledd i kjeden for å si det sånn. Kommer jo litt an på situasjon, men å ta ting opp med butikksjef er nok det nærmeste du kommer. Våre hovedkontorer ligger i Malmø og de igjen har sine sjefer, men ja, kommer an på hva problemet er. Btw, kunne du utdype litt mer her eller på PM? Alltid kjekt å vite om kunder har hatt dårlig opplevelser med butikker i kjeden, vi har samme Area Manager som i Bodø og han pleier å være ofte i området også. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ingen måte å kontakte en overordnet ledelse i Norge? Fordi jeg kunne tenkt meg det jeg også, etter et par dårlige erfaringer. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ingen måte å kontakte en overordnet ledelse i Norge? Fordi jeg kunne tenkt meg det jeg også, etter et par dårlige erfaringer. Som sagt over her også, jeg kan sikkert ta opp noe til noen litt høyere opp, men det er den eneste måten som jeg kan komme på. Ledelsen er slik: Assistenter/Deltid -> Heltid -> Butikksjef -> Area Manager -> Region Manager -> En hel masse sjefer for forskjellige ting i Malmø. Så nei, vi har ingen ledelse i Norge. Vi har 1 person som bringer info fra sine sjefer til sine Area Managers som bringer videre til butikksjefene som bringer ned til butikkansatte, og samme vei tilbake. Så klager må i såfall taes gjennom hvert ledd, noe jeg sikkert kan hjelpe med hvis du forklarer saken Send gjerne på PM, skal jobbe på lørdag så da kan jeg få tatt det opp via mail ett hakk høyere. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvor mye kan jeg få hvis jeg bytter inn en Wii med wii sports og wii sports resort? Jeg kan vel kanskje få litt mer hvis jeg velger å få et gavekort (eller noe lignende) som jeg kan bruke i butikken? Lenke til kommentar
NotoriousBIB Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hvis du skal selge et spill som du ikke har åpnet. La oss si man fikk det i bursdag eller noe. Får du da full pris for det? Med plstikk på og alt helt uåpnet. Lenke til kommentar
claes Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nei, en som jobber på gamestop her sa at maks du får av et spill er 280 uansett hva Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Man må nok ha en kvittering for å byttet noe hos oss ja, med eller uten plastikk. Selger du et spill i plastikk til oss, så selger vi det ut igjen som brukt. MEN, det kommer veldig an på selgeren. Er det en helt ny tittel og du bytter til et annet spill i samme prisklasse så har hvertfall jeg noen ganger godtatt det. Vi kan derimot ikke gi deg noe form for kontanter i retur uten kvittering, da vi mest sannsynligvis kommer til å få en telefon fra Sverige hvis dette skjer for ofte. Er sant at spill sjelden går over 280, men er faktisk noen spill som du får 320+ for også, men det er ganske sjeldent. Batman: Arkham Asylum var et slikt spill bla. da det var helt nytt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har noen mulighet for å sjekke prisene på brukt PS3 60 GB (modell CECHCxx) og på Slim? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har et spørsmål til gamestop ansatte; fortsetter "bytt inn 2 spill + 1,- mot et nytt" tilbudet i 2010? Og blir det lagt inn nye spill som kan forhåndsbestilles i dette tilbudet? Ser gjerne at spill som Bioshock 2, Just Cause 2 og Aliens vs Predator blir lagt til Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Hva koster en brukt Playstation 2 på Gamestop? Endret 12. desember 2009 av Kake24 Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 @Tomtruck: Ja det vil det helt sikkert gjøre. Januar er en del av Q4 hos oss sist jeg hørte det, så kommer nok ikke nye artikler før sent januar eller februar. @Kake24: Koster 449 Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Er det samme pris for slim og den første modellen? Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Er det samme pris for slim og den første modellen? Jepp, er bare å si ifra at du ønsker Slim, så får du det hvis de har på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå