Gå til innhold

Gamestop Q&A tråden


Anbefalte innlegg

Hvis du benytter deg av kampanjetilbudene de har med å bytte inn 2 spill og få et nytt et for 1kr så går det du sier, men å bytte inn 8 spill er ikke garantert å få nok penger for å kjøpe 1 nytt spill, ihvertfall ikke 2 eller 3

Men kan jeg bytte inn min xbox. ikke 360 og en ps2 med spill og få litt penger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen her som vet kontaktinformasjonen til Game Stop Norge??

 

Det er jo komplett umulig å finne så mye som en e-mailadresse på nettsidene deres...

Grunnen til at jeg spør er at jeg har lyst å strekke de opp litt pga.

en svært dårlig erfaring jeg har hatt med et par av butikkene deres her i Bodø. :nei:

 

Det kan bli veldig vanskelig desverre. Er alt for mange ledd i kjeden for å si det sånn. Kommer jo litt an på situasjon, men å ta ting opp med butikksjef er nok det nærmeste du kommer. Våre hovedkontorer ligger i Malmø og de igjen har sine sjefer, men ja, kommer an på hva problemet er.

 

Btw, kunne du utdype litt mer her eller på PM? Alltid kjekt å vite om kunder har hatt dårlig opplevelser med butikker i kjeden, vi har samme Area Manager som i Bodø og han pleier å være ofte i området også.

Lenke til kommentar
Ingen måte å kontakte en overordnet ledelse i Norge? Fordi jeg kunne tenkt meg det jeg også, etter et par dårlige erfaringer.

 

Som sagt over her også, jeg kan sikkert ta opp noe til noen litt høyere opp, men det er den eneste måten som jeg kan komme på. Ledelsen er slik: Assistenter/Deltid -> Heltid -> Butikksjef -> Area Manager -> Region Manager -> En hel masse sjefer for forskjellige ting i Malmø. Så nei, vi har ingen ledelse i Norge. Vi har 1 person som bringer info fra sine sjefer til sine Area Managers som bringer videre til butikksjefene som bringer ned til butikkansatte, og samme vei tilbake. Så klager må i såfall taes gjennom hvert ledd, noe jeg sikkert kan hjelpe med hvis du forklarer saken :) Send gjerne på PM, skal jobbe på lørdag så da kan jeg få tatt det opp via mail ett hakk høyere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Man må nok ha en kvittering for å byttet noe hos oss ja, med eller uten plastikk. Selger du et spill i plastikk til oss, så selger vi det ut igjen som brukt. MEN, det kommer veldig an på selgeren. Er det en helt ny tittel og du bytter til et annet spill i samme prisklasse så har hvertfall jeg noen ganger godtatt det. Vi kan derimot ikke gi deg noe form for kontanter i retur uten kvittering, da vi mest sannsynligvis kommer til å få en telefon fra Sverige hvis dette skjer for ofte.

 

Er sant at spill sjelden går over 280, men er faktisk noen spill som du får 320+ for også, men det er ganske sjeldent. Batman: Arkham Asylum var et slikt spill bla. da det var helt nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...